بهمن نیوز

کد خبر: ۳۲۷۵ تاریخ انتشار : ۱۱-۰۲-۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱ چاپ چاپ
تازه‌ترین فروش محصولات تجاری در بورس کالا مشخص شد:

فورس ۶ تن در بورس کالا عرضه می‌شود

فورس ۶ تن در بورس کالا عرضه می‌شود

کامیون فورس ۶ تن بدون خواب و دارای کابین خوابدار به فروش می‌رسد. این عرضه روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت تا پایان همان روز ادامه خواهد داشت.

در این نوبت عرضه فورس در بورس کالا درصد پیش‌پرداخت معادل ده درصد قیمت پایه اعلام و بر همین اساس قیمت پایه فورس ۶ تن بدون کابین برابر با یک میلیارد ۶۸۹ میلیون تومان و قیمت پایه کامیون فورس ۶ تن دارای کابین خواب معادل یک میلیارد و ۷۱۹ میلیون تومان اعلام شده است.

به گزارش بهمن نیوز، محصولاتی که در این نوبت از عرضه فورس ۶ تن در بورس کالا به فروش می‌رسد در ۱۸ تیر ماه با مدل ۱۴۰۳ تحویل خریداران خواهد شد.

قیمت فورس 6 تن در بورس کالا

قیمت فورس ۶ تن در بورس کالا

همچنین در این دوره، متقاضیان می‌توانند نسبت به انتخاب و خرید کاربری از شرکت بهمن دیزل نیز اقدام کنند. به همین ترتیب آن دسته از خریدارانی که خواهان انتخاب کاربری هستند می‌توانند در زمان واریز وجه مربوط به مالیات و سایر هزینه‌ها از طریق سایت bahman.iranecar.com نسبت به اعلام و انتخاب کاربری مدنظر و واریز وجه مربوط به سایر هزینه‌ها اقدام کنند.
همچنین پرداخت هزینه‌های مربوط به مالیات و ارزش افزوده، عوارض، شماره‌گذاری، بیمه شخص ثالث و سایر هزینه‌های مرتبط حداکثر تا پایان مهلت تسویه حساب قرارداد در بورس کالا توسط خریدار الزامی است و در صورت تغییر هریک از موارد در زمان صدور حواله، خریدار موظف به پرداخت تفاوت آن است.

لینک کوتاه :
کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای گروه بهمن محفوظ می باشد