بهمن نیوز

کد خبر: ۳۲۰۳ تاریخ انتشار : ۱۹-۰۱-۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱ چاپ چاپ
بهمن موتور مشخصات فیدلیتی XB1 را منتشر کرد

XB1 یک SUV هوشمند و مدرن

XB1 یک SUV هوشمند و مدرن

شرکت بهمن موتور با انتشار رسمی اطلاعات فیدلیتی XB1 از جزئیات فنی این غول چشم بادامی پرده برداری کرد.

جلو داشبورد تمام دیجیتال و ریموت خاص و چشم‌نواز XB1 آن را از سایر رقبای خود متمایز کرده است. این خودرو با موتور ۱۶۰۰ توربو شارژ GDI با گیربکس هفت سرعته دو کلاچه‌ی تر قدرت مانور خوبی در اختیار کاربر خود می‌دهد. ظرافت در طراحی اجزای بدنه نظیر دستگیره مخفی و همینطور ویژگی خاص داخل کابین XB1، این خودرو را شگفت‎ انگیز می‌‎کند.

به گزارش بهمن نیوز، فیدلیتی XB1 از منظر ایمنی به دلیل بهره‌مندی از به روزترین سیستم‌های ترمز ABS-EBD-EBA و همینطور فناوری‌های پایداری الکتریکی خودرو، راهنمای پارک پویا، کنترل خودرو در شیب‌های منفی و مثبت، کنترل کشش و تنظیم فشار باد تایرها و چراغ روشنایی در روز جزو SUV های مدرن بازار شناخته می‌شود.

بر اساس اطلاعاتی که در سایت رسمی بهمن منتشر شده، XB1 از طیف متنوعی از رادارهای کمکی کروز یکپارچه، ترافیک، تغییر لاین، ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد از جلو و کروز کنترل تطبیقی و خروج از پارک و… بهره می‌برد.

این خودرو از زاویه قابلیت‌های تامین کننده رفاه کاربر و راننده نیز در مقایسه با محصولات موجود در ایران سرآمد خواهد بود. صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در شش جهت به همراه تغییر دما و خوش آمد گویی، پوشش چرمی صندلی‌ها، قابلیت ذخیره وضعیت صندلی‌های راننده و سرنشین، دوربین ۳۶۰ درجه، هشت بلندگو، نمایش اطلاعات رانندگی روی شیشه جلو راننده، سیستم تک لمسی برای باز و بسته شدن تمام شیشه‌ها و… تنها بخشی از قابلیت‌های اعلام شده برای این محصول است که می‌تواند آن را برای خریداران خود جذاب کند.

انتشار رسمی این اطلاعات توسط بهمن موتور، تایید می‌کند که در خصوص فیدلیتی XB1 نیز این شرکت نسخه پر آپشن را تولید خواهد کرد. XB1 سومین محصول از خانواده پرطرفدار فیدلیتی در ایران است. فیدلیتی پرایم و پرستیژ نسخه‌های پیشین این خانواده هستند که جایگاه خوبی در بازار دارند.

لینک کوتاه :
کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای گروه بهمن محفوظ می باشد