بهمن نیوز

کد خبر: ۲۹۹۵ تاریخ انتشار : ۰۳-۱۲-۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷ چاپ چاپ
بهمن دیزل اعلام کرد:

فورس ۶ تن، قسطی به فروش می‌رسد

فورس ۶ تن، قسطی به فروش می‌رسد

بهمن دیزل محصول کامیون فورس ۶ تن کابین خوابدار به صورت قسطی عرضه می‌کند.

طرح فروش قسطی کامیون فورس ۶ تن،  از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۵ اسفند تا ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۰ اسفند یا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

به گزارش بهمن نیوز خریداران این طرح، محصول خود را هفته دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ تحویل خواهند گرفت لذا کلیه هزینه‌های مربوط به دولت شامل بیمه، مالیات‌ها و عوارض شماره گذاری، پلاک و… به صورت علی الحساب محاسبه شده و پس از نهایی شدن و اعلام این هزینه توسط مراجع ذی‌صلاح، پرداخت تفاوت آن بر عهده مشتریان است.

متقاضیان برای خرید فورس ۶ تن قسطی می‌توانند از طریق bahmancustomer.iranecar.com نسبت به انجام فرآیند خرید اقدام کنند. همچنین بر اساس قواعد حاکم بر این طرح فروش، امکان تغییر کاربری میسر نیست و شرایط پرداخت ۶ و ۱۲ ماهه با یک سال بیمه بدنه است و جزئیات پرداخت آن مطابق جدول زیر است:

جدول اقساط فورس 6 تن

 

مشخصات فنی فورس ۶ تن چیست؟

کامیون فورس ۶ تن کابین خوابدار با موتور ۳۷۶۰سی.سی با ۱۵۵ اسب بخار قدرت است. این کامیون استاندارد یورو۵EEV دارد و از نظر فناوری‌های ترمز از ترمزهای جلو کاسه‌ای و عقب پنوماتیک و همینطور ترمزABS + EBD بهره می‌گیرد. همچنین مولتی مدیا لمسی و تعبیه کلیدهای دسترسی به مولتی مدیا و کروز کنترل روی غربیلک فرمان، در کنار کولر و گرم کن‌ آیینه‌های جانبی تجربه خوبی از رانندگی را به کاربر خود می‌دهد.

لینک کوتاه :
کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای گروه بهمن محفوظ می باشد