بهمن نیوز

کد خبر: ۲۹۳۴ تاریخ انتشار : ۲۸-۱۱-۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱ چاپ چاپ
شانزدهمین همایش روابط عمومی برگزار شد

مجتبی نظری، مدیر ارتباطات گروه بهمن مورد تقدیر قرار گرفت

مجتبی نظری، مدیر ارتباطات گروه بهمن مورد تقدیر قرار گرفت

مجتبی نظری مدیر ارتباطات گروه بهمن به عنوان پیشکسوت روابط عمومی و صاحب سبک در مدیریت بحران و روابط عمومی الکترونیک برگزیده شد.

در حاشیه برگزاری شانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک که امروز در هتل المپیک برگزار شد، مجتبی نظری مدیر ارتباطات گروه بهمن به پاس سی سال مدیریت علمی و تخصصی در حوزه روابط عمومی مورد قدردانی قرار گرفت.

دبیرخانه شانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک، مجتبی نظری را از منظر بکارگیری ابزارهای نوین الکترونیکی در روابط عمومی و ارتقای جایگاه این نهاد در سازمان‌ها و مجموع‌های صنعتی شایسته قدردانی دانست.

مجتبی نظری، مدیر ارتباطات گروه بهمن سابقه مدیریت روابط عمومی مجموعه‌های معظم صنعتی از قبیل سازمان گسترش و نوسازی ایران، خودروسازی سایپا، مرکز مدیریت صنعتی ایران و… را در کارنامه خود دارد.

وی همواره در صنعت خودروسازی به عنوان مدیری تحول آفرین شناخته می‌شود. همچنین پاسخگویی صادقانه به رسانه‌ها و شفافیت در بیان اهداف سازمان‌ از جمله الگوهای حرفه‌ای این مدیر باسابقه است که موجب اطلاع‌رسانی درست و افزایش اعتماد افکار عمومی به سازمان‌های بزرگ صنعتی شده است.

شانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک با موضوع هوش مصنوعی؛ کاربردها، تکنولوژی و فلسفه روز ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ در سالن همایش هتل المپیک برگزار شد‌.

برچسب ها:
لینک کوتاه :
کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای گروه بهمن محفوظ می باشد