بهمن نیوز

کد خبر: ۲۸۰۱ تاریخ انتشار : ۱۱-۱۱-۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳ چاپ چاپ
اطلاعیه ویژه خریداران خودروهای وارداتی:

اطلاعیه تکمیل وجه خریداران عادی بستیون T77

اطلاعیه تکمیل وجه خریداران عادی بستیون T77

متقاضیان خودروی بستیون T77 می‌توانند نسبت به تکمیل وجه خود اقدام کنند.

لذا متقاضیان عادی با اولویت‌بندی وزارت صمت می‌توانند از ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه ۱۴ بهمن تا ساعت ۲۴:۰۰ پنجشنبه ۲۶ بهمن سال جاری یا تا اتمام ظرفیت با مراجعه به سامانه فروش به آدرس bahman.iranecar.com/bmcars نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

به گزارش بهمن نیوز، در این طرح رنگ محصول، بر اساس ظرفیت و اولویت درخواست واریز وجه توسط متقاضیان تعیین می‌شود و رنگ تریم نیز بر اساس موجود و توسط شرکت تخصیص داده خواهد شد.

قیمت بستیون T77 در این نوبت یک میلیارد و ۹۴۶ میلیون تومان اعلام شده و در رنگ‌های سفید، مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود.

جدول قیمت بستیون ف77

جدول قیمت بستیون ف۷۷

خودروی بستیون T77 دارای گارانتی ۳ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر ( هرکدام زودتر فرا برسد) و همچنین دارای سه سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر سرویس دوره‌ای رایگان ( هر کدام زودتر فرا برسد) مطابق با سرویس‌های دوره‌ای مندرج در دفترچه راهنمای محصول است. همچنین سه سال بیمه بدنه رایگان بر روی این محصول فعال است که این پوشش شامل تعهدات پایه نظیر حادثه، سرقت کلی، آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه و تعهد نوسانات قیمت تا سقف پنجاه درصد ارزش خودرو است.

 

بستیون T77 چه ویژگی‌های فنی دارد؟

بستیون T77 مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ، قدرتی معادل ۱۶۶ اسب بخار را به واسطه یک گیربکس ۷ سرعته DCT به محور جلوی خودرو منتقل می‌کند. T77 با در اختیار داشتن ACC، AEB و FCW بخشی از امکانات یک خودروی نیمه خودران را داراست و ایمنی شما را ضمن رانندگی تامین می‌کند.

لینک کوتاه :
کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای گروه بهمن محفوظ می باشد