بهمن نیوز

کد خبر: ۲۷۶۱ تاریخ انتشار : ۰۷-۱۱-۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲ چاپ چاپ
طرح‌های فروش محصولات تجاری گروه بهمن اعلام شد:

جزئیات تمام طرح‌‎های فروش کامیون فورس ۶ تن، ۱۲ تن و مینی‌بوس پگاسوس در بهمن ماه

جزئیات تمام طرح‌‎های فروش کامیون فورس ۶ تن، ۱۲ تن و مینی‌بوس پگاسوس در بهمن ماه

گروه بهمن انواع محصولات تجاری خود را به روش‌های گوناگون به فروش گذاشته است. فروش قسطی، پیش‌‎فروش و عرضه در بورس کالا روش‌های متنوع محصولات تجاری در بهمن ۱۴۰۲ خواهد بود.

به گزارش بهمن نیوز در این روش انواع کامیون فورس، کشنده امپاور و فاو۴۶۰ به فروش گذاشته شده است.

 

طرح‌های پیش‌فروش فورس و کشنده امپاور

پیش‌فروش کامیون فورس ۶ تن و کشنده امپاور BD500

کامیون فورس ۶ تن و کشنده امپاور BD500  پیش فروش می‌شود. این محصولات هفته چهارم اردیبهشت تحویل مشتریان خواهد شد.

بهمن دیزل کامیون فورس ۶ تن خوابدار (بدون کاربری) را با پیش پرداخت ۸۲۵  میلیون تومان و کشنده امپاور BD500 را با مبلغ پیش پرداخت دو میلیارد و ۴۲۷ میلیون و پانصد هزار تومان عرضه می‌کند.

بهمن دیزل این محصولات را هفته چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ با مدل همان سال تحویل مشتریان می‌دهد و متقاضیان می‌توانند از روز چهارشنبه مورخ ۴  تا ۳۰ بهمن  با مراجعه به عاملیت‌های مندرج در سایت رسمی بهمن نسبت به انجام فرآیند خرید اقدام کنند.

فروش کشنده امپاور + فروش کامیون فورس

طرح پیش فروش کامیون فورس و امپاور

 

کدام محصولات تجاری گروه بهمن قسطی عرضه می‌شود؟

شرکت بهمن دیزل انواع فورس ۶ تن و ۱۲ تن را به صورت قسطی عرضه می‌کند. بنابر بخشنامه اخیر بهمن دیزل، طرح فروش کامیون فورس ۶ تن و ۱۲ در بهمن ماه اجرا خواهد شد و خریداران می‌توانند با صورت نقدی-اعتباری نسبت به خرید محصولات این طرح اقدام کنند. بر اساس این طرح فروش از ساعت ۱۱ روز سه‌شنبه مورخ سوم بهمن تا ساعت ۱۶ روز شنبه مورخ ۲۱ بهمن برقرار خواهد بود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به عاملیت‌های مندرج در سایت رسمی گروه بهمن نسبت به انجام فرآیند خرید اقدام کنند.

موعد تحویل خودروهای این طرح به همراه کاربری هفته سوم اسفند ۱۴۰۲ خواهد بود و محصولاتی که با پرداخت شش و دوازده ماهه، یک سال بیمه بدنه دارند. کاربری‌های موجود در این طرح چوبی فلزی، مسقف فلزی و باری فلزی است اما مطابق قواعد حاکم بر این طرح فروش تغییر کاربری امکان پذیر نیست.

تمامی محصولاتی که در این طرح عرضه می‌شوند در اقساط سه، شش و دوازده ماهه قابلیت پرداخت دارند و تنها شصت درصد مبلغ محصول به عنوان پیش پرداخت واریز شود.

بر همین اساس مبلغ پیش پرداخت برای خرید قسطی کامیون فروس ۶ تن (کابین خوابدار بدون کاربری) حدود یک میلیارد ۲۶ میلیون تومان و پیش پرداخت کامیون فورس ۶ تن کابین خوابدار با کاربری حدود یک میلیارد و ۱۱۳ میلیون تومان خواهد بود و در نهایت پیش پرداخت فورس ۱۲ تن نیز حدود یک میلیارد و ۳۷۹ میلیون تومان اعلام شده است.

 

فروش قسطی کامیون فورس

فروش قسطی کامیون فورس

 

 

طرح فروش نقدی محصولات گروه بهمن

قیمت و نحوه فروش کامیون فورس ۶ تن، ۱۲تن و مینی‌بوس پگاسوس اعلام شد. بهمن دیزل، کامیون فورس ۶ تن و ۱۲ تن و مینی‌بوس پگاسوس را به صورت نقدی و از طریق عاملیت‌ها عرضه می‌کند.

خریداران این طرح، هفته سوم اسفند خودروی خود را دریافت می‌کنند. متقاضیان برای خرید این محصول می‌توانند از ساعت ۱۱ صبح چهارشنبه مورخ چهارم بهمن تا ساعت ۱۶ دوشنبه مورخ ۳۰بهمن ماه سال جاری از طریق عاملیت‌های مندرج از سایت رسمی گروه بهمن اقدام کنند.

در این طرح کامیون فورس ۶ تن با قیمت یک میلیارد و ۶۱۱ میلیون تومان و کامیون فورس ۶ تن کابین خوابدار با قیمت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. به همین ترتیب کامیون فورس ۱۲ تن نیز دو میلیارد و ۷۰ میلیون تومان عرضه می‌شود. مینی‌بوس پگاسوس نیز با قیمت دو میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

 

کامیون فورس و مینی بوس - قیمت

کامیون فورس و مینی بوس – قیمت

 

 

لینک کوتاه :
کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای گروه بهمن محفوظ می باشد