بهمن نیوز

کد خبر: ۲۷۱۶ تاریخ انتشار : ۰۴-۱۱-۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ چاپ چاپ
بهمن دیزل با صدور بخشنامه‌ای اعلام کرد:

پیش‌فروش کامیون فورس ۶ تن و کشنده امپاور BD500 در بهمن ماه

پیش‌فروش کامیون فورس ۶ تن و کشنده امپاور BD500 در بهمن ماه

کامیون فورس ۶ تن و کشنده امپاور BD500  پیش فروش می‌شود. این محصولات هفته چهارم اردیبهشت تحویل مشتریان خواهد شد.

بهمن دیزل کامیون فورس ۶ تن خوابدار (بدون کاربری) را با پیش پرداخت ۸۲۵  میلیون تومان و کشنده امپاور BD500 را با مبلغ پیش پرداخت دو میلیارد و ۴۲۷ میلیون و پانصد هزار تومان عرضه می‌کند.

به گزارش بهمن نیوز، بهمن دیزل این محصولات را هفته چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ با مدل همان سال تحویل مشتریان می‌دهد و متقاضیان می‌توانند از روز چهارشنبه مورخ ۴  تا ۳۰ بهمن  با مراجعه به عاملیت‌های مندرج در سایت رسمی بهمن نسبت به انجام فرآیند خرید اقدام کنند.

پیش‌فروش کشنده امپاور و کامیون فورس

پیش‌فروش کشنده امپاور و کامیون فورس

 

درباره طرح فروش قسطی فورس ۶ تن بخوانید

شرکت بهمن دیزل انواع فورس ۶ تن و ۱۲ تن را به صورت قسطی عرضه می‌کند. بنابر بخشنامه اخیر بهمن دیزل، طرح فروش کامیون فورس ۶ تن و ۱۲ در بهمن ماه اجرا خواهد شد و خریداران می‌توانند با صورت نقدی-اعتباری نسبت به خرید محصولات این طرح اقدام کنند.

 

طرح فروش قسطی فورس از چه زمانی شروع می‌شود؟

بر اساس این طرح فروش از ساعت ۱۱ روز سه‌شنبه مورخ سوم بهمن تا ساعت ۱۶ روز شنبه مورخ ۲۱ بهمن برقرار خواهد بود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به عاملیت‌های مندرج در سایت رسمی گروه بهمن نسبت به انجام فرآیند خرید اقدام کنند.

موعد تحویل خودروهای این طرح به همراه کاربری هفته سوم اسفند ۱۴۰۲ خواهد بود و محصولاتی که با پرداخت شش و دوازده ماهه، یک سال بیمه بدنه دارند. کاربری‌های موجود در این طرح چوبی فلزی، مسقف فلزی و باری فلزی است اما مطابق قواعد حاکم بر این طرح فروش تغییر کاربری امکان پذیر نیست.

 

کشنده امپاورBD500 چه ویژگی‌هایی دارد؟

کشنده امپاورBD500  با موتور شناخته شده CUMMINS با حجمی معادل ۱۱۸۰۰CC با وزن خالص خودرو ۷.۳ تن روانه بازار شده است. این کشنده از سال ۱۴۰۱ توسط شرکت بهمن موتور تولید می‌شود. موتور این کشنده ۶ سیلندر خطی و توربو شارژ با تزریق مستقیم است. همچنین امپاور گیربکس ZF را در جای داده است.

فناوری‌های جدید بر ترمزها و سیستم‌های ایمنی خودروهای تجاری متمرکز شده است. امپاور از ترمزهای دیسکی-پنوماتیک با فناوری کنترل الکترونیکی ترمز (EBS) و سیستم ضدلغزش ASR و سیستم ترمز اضطراری هوشمند AEBS و سیستم الکترونیکی پایداری ESC بهره می‌برد. کنارهم قرار گرفتن این فناوری‌ها در یک خودروی تجاری فرصت پیمایش در جاده‌های کوهستانی، برفی و بارانی و… را فراهم می‌کند. بنابراین این تکنولوژی‌ها علاوه بر افزایش امنیت رانندگی منجر به ایجاد موقعیت‌های بهتر تجاری نیز می‌شود.

 

کشنده امپاور BD500

کشنده امپاور BD500

به همین ترتیب فناوری‌های نظیر خط خوان، سیستم هشدار از عقب و جلو و کروز کنترل همچون دستیاری همیشه هوشیار در کنار رانندگان تجاری حضور دارند که تجربه خوبی از زانندگی را رقم می‌زنند.

از سویی دیگر بر اساس ارزیابی‌ها و نیازسنجی بازار، ظرفیت سوخت یکی از نیازهای جدی رانندگان تجاری است. بکارگیری دو مخزن سوخت با ظرفیت ۹۴۰ لیتر در واقع پاسخی به این نیاز بازار بوده که توسط بهمن دیزل داده شده است.

در نهایت امپاور BD500 را می‌توان یک کشنده مدرن و قدرتمند دانست. این کشنده به سبب کسب استانداردهای اروپا و مجوز حمل کالای خطرناک می‌تواند فرصتی جذاب برای رانندگان تجاری و شرکت‌های حمل و نقل باشد.

 

مشخصات فنی کامیون فورس ۶ تن چیست؟

فورس ۶ تن با یک موتور چهار سیلندر خطی سوپاپ بالا از شرکتCUMMINS  با تزریق مستقیم بهره‌ برد . این کامیون از گیربکس دستی ۶دنده استفاده و از نظر فناوری‌های ترمز، این کامیون ترمز جلو وعقب کاسه‌ای-پنوماتیک استفاده می‌کند؛ اما با اضافه شدن فناوری کنترلگرهای الکترونیکی تعادل، این کامیون در محیط‌های لغزنده عمکلرد خوبی دارد.

 

فورس ۶ تن بهمن دیزل

فورس ۶ تن بهمن دیزل

کابین به روز فورس۶تن از دیگر ویژگی‌های مثبت این کامیون است که او را نسبت به سایر رقبای خود در داخل کشور پیشتاز کرده است. تجهیز فورس به مولتی‌ مدیا ( رادیو، رهیاب، بلوتوث، USB, SD) همینطور قرارگیری ابزارهای کنترلگر مولتی مدیا بر روی غربیلک فرمان، کابین این کامیون را مدرن کرده است.

همچنین افزون بر مولتی مدیا، کامیون فورس۶تن بهمن دیزل به نحوی طراحی شده است که برای راننده علاوه بر محیط کار، شرایط استراحت مطلوبی را فراهم آورد. از همین رو صندلی‌های این کامیون به نحوی طراحی شده است که قابلیت تبدیل به تخت استراحتی راحت را برای کاربر دارد.

 

لینک کوتاه :
کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای گروه بهمن محفوظ می باشد