بهمن نیوز

کد خبر: ۲۷۰۹ تاریخ انتشار : ۰۴-۱۱-۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰ چاپ چاپ
کشنده گروه بهمن به بورس کالا می‌رود

عرضه کشنده فاو۴۶۰ در بورس کالا | ۱۰ بهمن ۱۴۰۲

عرضه کشنده فاو۴۶۰ در بورس کالا | ۱۰ بهمن ۱۴۰۲

کشنده FAW460 از محصولات شرکت سیبا موتور در بورس کالا به فروش می‌رسد. سه‌شنبه مورخ ۱۰ بهمن رو معاملاتی این طرح فروش در بورس کالا خواهد بود.

کشنده فاو۴۶۰ در بورس کالا به فروش می‌رسد. به گزارش بهمن نیوز، این طرح فروش از سه‌شنبه مورخ ۱۰ بهمن تا پایان همان روز در بازار بورس کالا اجرا می‌شود. بر همین اساس ۱۰ درصد قیمت پایه به عنوان درصد پیش پرداخت در نظر گرفته شده است. جزئیات و قوانین حاکم بر این معامله در سایت سجام در دسترس است.

قیمت فاو460 در بورس کالا- بهمن 1402

قیمت فاو۴۶۰ در بورس کالا- بهمن ۱۴۰۲

بر اساس این اطلاعیه قیمت پایه کشنده فاو۴۶۰ در این طرح فروش سه میلیارد و ۷۰۸ میلیون تومان اعلام شده است و خودورها با مدل ۱۴۰۲ تحویل مشتریان می‌شود. سررسید این قرارداد دهم فروردین ۱۴۰۳اعلام خواهد بود.
کلیه موارد مرتبط با وظایف و تعهدات خریدار و فروشنده و سایر بندهای اجرایی مطابق با دستورالعمل تسویه و پایاپای معاملات بورس کالای ایران قابل اجرا است.

 

فاو FAW J6P-460 نقدی به فروش می‌رسد

شرکت سیبا موتور همچنین پیشتر از طرح فروش نقدی محصول فاو J6P-460 خبر داده است.

این شرکت فاو تک محور FAWJ6P-460( فاو ۴۶۰ شرکت سیبا موتور) را به صورت نقدی به فروش می‌رساند. این طرح فروش از ساعت ۱۰ صبح مورخ دوم بهمن ماه تا ساعت ۱۲ ظهر شنبه، هفتم بهمن از طریق مراجعه به عاملیت‌های مدرج در سایت رسمی گروه بهمن نسبت به انجام فرآیند خرید اقدام کنند. سیبا موتور این محصولات را با مدل ۱۴۰۲ در هفته سوم اسفندماه تحویل مشتریان می‌دهد. قیمت مصوب فاو ۴۶۰ سیبا موتور در این نوبت فروش حدود ۴ میلیارد و ۶۷ میلیون تومان اعلام شده و تمامی این محصولات در رنگ سفید تحویل خریداران خواهد شد.

قیمت فروش نقدی کشنده فاو۴۶۰- بهمن ۱۴۰۲

قیمت فروش نقدی کشنده فاو۴۶۰- بهمن ۱۴۰۲

 

ویژگی‌های محصول فاو ۴۶۰ شرکت سیبا موتور چیست؟

کشنده CA4180 مجهز به یک موتور ۶ سیلندر خطی، ۲۴ سوپاپ، با ظرفیت ۱۱۰۴۰ سی سی توربو شارژر ساخت شرکت Wuxi با سطح آلایندگی یورو ۴ و یک جعبه دنده ۱۶ سرعته MT برند ZF است. حداکثر قدرت تولید شده توسط این موتور معادل ۴۲۰ اسب بخار و حداکثر نیروی گشتاوری آن ۱۹۰۰ نیوتن متر است و این نیرو امکان حمل وزنی معادل ۴۲ تن را مهیا می‌سازد. این کشنده در کنار تمامی امکانات رفاهی و امنیتی خود مجهز به یخچال و دوربین ثبت وقایع نیز است.;سیبا موتور یکی از شرکت‌های تجاری گروه بهمن و تنها نماینده FAW در ایران است.

 

لینک کوتاه :
کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای گروه بهمن محفوظ می باشد