بهمن نیوز

کد خبر: ۲۶۹۹ تاریخ انتشار : ۰۴-۱۱-۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳ چاپ چاپ
بهمن دیزل جزئیات فروش بهمن ماه خود را اعلام کرد:

فروش کامیون فورس ۶ تن، ۱۲ تن و مینی‌بوس پگاسوس در بهمن ۱۴۰۲

فروش کامیون فورس ۶ تن، ۱۲ تن و مینی‌بوس پگاسوس در بهمن ۱۴۰۲

قیمت و نحوه فروش کامیون فورس ۶ تن، ۱۲تن و مینی‌بوس پگاسوس اعلام شد.

بهمن دیزل، کامیون فورس ۶ تن و ۱۲ تن و مینی‌بوس پگاسوس را به صورت نقدی و از طریق عاملیت‌ها عرضه می‌کند.

به گزارش بهمن نیوز؛  خریداران این طرح، هفته سوم اسفند خودروی خود را دریافت می‌کنند. متقاضیان برای خرید این محصول می‌توانند از ساعت ۱۱ صبح چهارشنبه مورخ چهارم بهمن تا ساعت ۱۶ دوشنبه مورخ ۳۰بهمن ماه سال جاری از طریق عاملیت‌های مندرج از سایت رسمی گروه بهمن اقدام کنند.

قیمت کامیون فورس و مینی‌بوس در بهمن ۱۴۰۲

در این طرح کامیون فورس ۶ تن با قیمت یک میلیارد و ۶۱۱ میلیون تومان و کامیون فورس ۶ تن کابین خوابدار با قیمت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. به همین ترتیب کامیون فورس ۱۲ تن نیز دو میلیارد و ۷۰ میلیون تومان عرضه می‌شود. مینی‌بوس پگاسوس نیز با قیمت دو میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت فورس 6 تن، 12 تن و مینی بوس پگاسوس

قیمت فورس ۶ تن، ۱۲ تن و مینی بوس پگاسوس

 

کامیون فورس چه ویژگی‌هایی دارد؟

کامیون فورس ۶ تن دارای یک موتور چهار سیلندر خطی سوپاپ بالا از شرکت CUMMINS است. این کامیون از گیربکس دستی شش دنده بهره می‌برد. از نظر فناوری‌های ترمز، این کامیون از ترمز جلو و عقب کاسه‌ای-پنوماتیک استفاده می‌کند؛ اما با اضافه شدن فناوری کنترلگرهای الکترونیکی تعادل، این کامیون در محیط‌های لغزنده عمکلرد خوبی از خود نشان می‌دهد.

کابین به‌روز فورس۶ تن از دیگر ویژگی‌های مثبت این کامیون بوده که آن را نسبت به سایر رقبای خود متمایز می‌کند. تجهیز فورس به مولتی‌ مدیا ( رادیو، رهیاب، بلوتوث، USB, SD) و همین‌طور قرارگیری ابزارهای کنترلگر مولتی مدیا بر روی غربیلک فرمان، کابین این کامیون را مدرن کرده است.

فورس ۶ تن بهمن دیزل

فورس ۶ تن بهمن دیزل

 

همچنین افزون بر مولتی مدیا، کامیون فورس ۶ تن بهمن دیزل به نحوی طراحی شده که برای راننده علاوه بر محیط کار، شرایط استراحت مطلوبی را فراهم آورد. از همین رو صندلی‌های این کامیون به نحوی طراحی شده که قابلیت تبدیل به تخت استراحتی راحت را برای کاربر دارد.

بهمن دیزل در این نوبت فروش کامیون فورس ۶ تن و ۱۲ تن را عرضه می‌کند. کامیون ۱۲ تن جزو محصولات تجاری است که جایگاه خوبی در بازار پیدا کرده است.

 

پگاسوس چه ویژگی‌هایی دارد؟

مینی‌بوس پگاسوس از موتورISUZU با استاندارد آلایندگی یورو۵ EEV با چهار سیلندر خطی سوپاپ بالا با حجم موتور ۲۹۹۹cc بهره می‌‎برد. سیستم ترمز جلو و عقب این مینی‌بوس دیسکی- پنوماتیک است که در کنار بهره‌گیری از ترمزهای ضد قفل مجهز به سیستم پایدار الکترونیک جهت تعادل (ABS+ASR+ESC) عملکرد بهتری را به کاربر خود ارائه می‌دهد.
مولتی مدیا لمسی، کولر و تفکیک بخاری راننده و سالن و همینطور دید وسیع راننده و دوربین و سنسورهای دنده عقب تنها بخشی از امکانات رفاهی این مینی‌بوس هستند که تجربه رانندگی طولانی مدت با این وسیله را بهبود می‌بخشد.

 

لینک کوتاه :
کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای گروه بهمن محفوظ می باشد