بهمن نیوز

کد خبر: ۲۵۸۴ تاریخ انتشار : ۲۴-۱۰-۱۴۰۲ - ۹:۰۸ چاپ چاپ

رئیس سازمان توسعه تجارت از آخرین دستاوردهای ایران دوچرخ بازدید کرد

رئیس سازمان توسعه تجارت از آخرین دستاوردهای ایران دوچرخ بازدید کرد

مهدی ضیغمی معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه بین المللی موتور سیکلت و دوچرخه از غرفه ایران دوچرخ بازدید و در جریان آخرین دستاوردهای محصولات این شرکت قرار گرفت.

مهدی ضیغمی از دستاوردهای ایران دوچرخ دیدن کرد؛ به گزارش بهمن نیوز در حالی شرکت ایران دوچرخ با سبد متنوعی از محصولات خود در نمایشگاه موتورسیکلت در شهر آفتاب حضور یافته که مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت از دستاوردهای محصولات این شرکت در حوزه موتورسیکلت‌های برقی و بنزینی و سه چرخه برقی و نیز سایر محصولات این شرکت بازدید کرد.

گفتنی است؛ ایران دوچرخ محصولات متنوعی را در این نمایش در معرض دید بازدید کنندگان قرار داد. چنانچه موتورسیکلت استریت DS 200 از محصولات ایران دوچرخ است که با پیشرانه تک سیلندر هوا خنک و خروجی ۱۰.۲۳ کیلووات (۱۳.۷ HP) به نمایشگاه برده بود.

محصولاتی نظیر کاپیتان ۱۵۰، ۱۰بی، کی‌پی‌تی۲۰۰ و کی‌پی‌تی پرو در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

موتورسیکلت‌های آرشیا ۲۰۰، جیران ۳۰۵، جیران ۳۰۹ و نیز سه چرخه برقی ۱۰۰۰ وات و سه چرخه برقی ۵۰۰ وات از دیگر محصولاتی است که ایران دوچرخ در معرض نمایش قرار داد.

ایران دو چرخ در این نمایشگاه دو محصول با نام موتور چهار چرخ ATV500 و ATV800 و نیز اسکوتر آوا کلیک ۱۵۰، وترانو ۱۵۰ و موتورسیکلت تریل ایکس ۲ را در نمایشگاه موتورسیکلت شهر آفتاب در معرض بازدید قرار داد.

همچنین ایران دوچرخ در حوزه موتورسیکلت‌های برقی نیز محصولات متنوعی همچون موتوربرقی جی‌اس۳۰۰۰، موتور برقی EM04 و موتوربرقی EM06 را با خود به نمایشگاه موتورسیکلت برد.

 

لینک کوتاه :
کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای گروه بهمن محفوظ می باشد