بهمن نیوز

کد خبر: ۲۵۲۹ تاریخ انتشار : ۱۶-۱۰-۱۴۰۲ - ۸:۴۱ چاپ چاپ
مدیرکل دفترصنایع خودرویی وزارت صمت به بازدید شرکت سیبا موتور رفت

عبدالله توکلی از شرکت سیبا موتور دیدن کرد

عبدالله توکلی از شرکت سیبا موتور دیدن کرد

عبدالله توکلی‌لاهیجانی، مدیرکل دفترصنایع خودرویی وزارت صمت، از کارخانه سیبا‌موتور در تبریز دیدن کرد و در جریان برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت قرار گرفت. بهزاد حق‌بر، مدیرعامل سیبا‌موتور، در جریان این بازدید از برنامه‌های این شرکت برای داخلی‌سازی محصولات آتی گفت.

عبدالله توکلی‌لاهیجانی، مدیرکل دفترصنایع خودرویی وزارت صمت، از کارخانه سیبا‌موتور در تبریز دیدن کرد.

به گزارش بهمن نیوز، در جریان برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت قرار گرفت. بهزاد حق‌بر، مدیرعامل سیبا‌موتور، در جریان این بازدید از برنامه‌های این شرکت برای داخلی‌سازی محصولات آتی گفت.

سیبا‌موتور از شرکت‌های تابعه گروه بهمن است که در زمینه ساخت خودروهای تجاری فعالیت دارد. این شرکت به‌عنوان تنها نماینده شرکت FAW در ایران شناخته می‌شود.

سیبا موتور در سال‌های گذشته با تولید خودروهای فاو ۴۲۰ توانست سهم خود را در بازار افزایش دهد و جایگاهی مقبول به دست بیاورد. این شرکت نقش مهمی در نوسازی ناوگان تجاری ایران در سال‌های تحریم داشته است.

شرکت FAW در سال ۲۰۲۳ برترین تجاری‌ساز کشور چین معرفی شد و در سال‌های گذشته نیز جزء برترین تجاری‌سازان این کشور بوده است. سیبا‌موتور آذر ۱۴۰۲ در یک رویداد رسمی خبر از عرضه کشنده J7 و J6 از شرکت FAW داد. با ورود این محصولات از طریق این شرکت سبد محصولات سیبا‌موتور از نظر موتورهایی با قدرت ۴۶۰ و ۵۵۰ کامل می‌شود.

لینک کوتاه :
کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای گروه بهمن محفوظ می باشد