بهمن نیوز

کد خبر: ۲۶۲۲ تاریخ انتشار : ۲۸-۱۰-۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵ چاپ چاپ

حضور گروه بهمن در مهمترین رویداد مدیران شهری ایران

 گروه بهمن در اولین رویداد نمایشگاهی شهریران حضور دارد. این مجموعه در این رویداد با طیف متنوعی از محصولات سواری، تجاری، موتورسیکلت و اتوبوس شهری از جدیدترین ظرفیت‌ها و محصولات نوآورانه خود در حوزه مدیریت و توسعه شهری رونمایی می‌کند.

به گزارش بهمن نیوز، گروه بهمن منتخبی از محصولات خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای شهری به این نمایشگاه می‌آورد.
 خودروی برقی E-QM5 به عنوان محصول شاخص گروه بهمن در این نمایشگاه خواهد بود. E-QM5 خودرویی برقی است که مخصوص کاربری تاکسی شهری طراحی شده است. این محصول به دلیل توانایی پیمایش بالا و فاصله قابل توجه دو محور آن در کشور چین نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

نمایی از خودروی E-QM5 که به نمایشگاه شهریران می‌رود

نمایی از خودروی E-QM5

 شرکت بهمن موتور در دسته خودروهای سواری با محصولات پیکاپ آفرود G9، کاپرا۲ و ون باری اینرودز حضور پیدا خواهد کرد؛ این محصولات به سبب قدرت مانور بالا و همین‌طور کاربری مناسب برای سرویس‌های مورد نیاز شهری می‌تواند نظر مدیران شهری را به خود جلب کند.

نمای روبرو از پیکاپ آفرود G9 - که به نمایشگاه شهریران می‌رود

نمای روبرو از پیکاپ آفرود G9 – نمایشگاه ارومیه ۱۴۰۲

 همچنین در دسته خودروهای تجاری، بهمن دیزل با طیف متنوعی از کامیون‌های فورس ۶و ۸.۵ و ۱۲ تن در کنار محصول مینی‌بوس پگاسوس و آتش‌نشانی امپاور BD300 به این نمایشگاه می‌آورد.
 اتوبوس‌های شهری ۱۲متری و ۱۸ متری نیز از محصولات مهم این نمایشگاه در این نمایشگاه هستند که به سبب امکانات آن نظیر دوربین همه‌جانبه داخل کابین و بیرون آن، سامانه تهویه مطبوع قدرتمند و… مورد توجه مدیران شهری قرار خواهد گرفت.  این گروه همچنین با انواع سه‌چرخه، موتورهای تریل و موتورسیکلت‌های مناسب سفرهای شهری در این رویداد شرکت می‌کند.

 نمایشگاه شهریران از یکم تا سوم بهمن ۱۴۰۲ در مصلای امام خمینی (ره) از ساعت ۹ الی ۱۶ برگزار می‌شود.

لینک کوتاه :
کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای گروه بهمن محفوظ می باشد