بهمن نیوز

کد خبر: ۱۵۲۴ تاریخ انتشار : ۱۷-۰۴-۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹ چاپ چاپ
در همایش تجربیات برتر خدمات پس از فروش خودرو مطرح شد:

نباید از روندهای روز دنیا عقب بمانیم

نخستین همایش تجربیات برتر خدمات پس از فروش خودرو برگزار شد. در این همایش صاحبنظران و صاحبان تجربه تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند.

بیوک علیمرادلو، مدیرعامل بهمن در همایش خدمات پس از فروش

بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن

علمیرادلو: ذایقه مشتریان تغییر کرده است

بیوک علیمرادلو به عنوان سخنران افتتاحیه این همایش گفت: نسل جدید خودورهای برقی در حال فراگیر شدن است از طرفی امروز ذائقه مشتری عوض شده و باید متناسب با تحولات صنعت خودرو خدمات جدید ارائه شود.
وی در همین رابطه گفت: مشتری عضو از خانواده ماست و باید بتوانیم همچون عضوی از خانواده خودمان پیگیر خدمات دهی و رفع مشکلات آنها باشیم.
مدیرعامل گروه بهمن در همین رابطه گفت: کار خدمات پس از فروش دائمی و ۲۴ ساعته است. مشتری به جزییات توجه دارد. امروز انتظارات مردم با وجود اینترنت و وسائل ارتباطی بالا رفته است.
علیمرادلو در راستای اهمیت به اشتراک گذاشتن تجارب خودروسازان در ارائه خدمات پس از فروش گفت: خدمات دهی و جلب رضایت مشتری مقوله‌ای فرهنگی است. در چنین همایش‌هایی با به اشتراک گذاشته شدن تجارب، می‌توان ظرافت‌های فرهنگی مشتریان کشورمان بهتر درک شود.

 

پناهی

دبیر علمی همایش خدمات پس از فروش

پناهی: تجارب را به اشتراک بگذاریم تا از دنیا عقب نمانیم

دبیر علمی این همایش در راستای اهمیت برگزاری این نشست گفت: صنعت خودرو تحت تاثیر چهار روند قرار دارد. برای مثال خودروها در اینده اشتراکی خواهد شد. خودروهای تمام برقی و خودروهای خودران نسل‌های اینده خواهند بود که شویه ارایه خدمات پس از فروش را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
وی در همین رابطه افزود: ایران نباید از روندهای دنیا در ارائه خدمات پس از فروش عقب بماند.
پناهی با اشاره به اینکه خدمات پس از فروش می‌تواند در تسریع ورود فناوری‌های جدید نقش برجسته‌ای داشته باشد، گفت: در تحویل کاربراتور به انژکتور خدمات پس از فروش عقب افتاد و در عمل، سد راه پیشرفت خودروسازی در ایران شده بود. به همین ترتیب اکنون همچنان ارائه خدمات گیربکس اتوماتیک با چالش مواجه هست. وی در همین رابطه افزود: اگر بخواهیم دوباره از تحولات روز دنیا عقب نیافتیم، باید از روندهای خودروسازی اطلاع داشته باشیم و تجارب و درک خود را از تحولات دنیا با یکدیگر به اشتراک بگذاریم.
در ادامه این همایش صاحبنظران مقالات و تجارب و یافته‌های خود را با فعالان حوزه خدمات پس از فروش به اشتراک گذاشتند.
این همایش ۱۲تیر ۱۴۰۲ در محل سالن‌ همایش‌های بهمن موتور برگزار شد.

لینک کوتاه :
کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای گروه بهمن محفوظ می باشد