- بهمن نیوز - https://bahmannews.com -

اطلاعیه گروه بهمن در خصوص سودجویی برخی افراد از اعتماد مشتریان

قابل توجه مشتریان محترم؛
بنابر اخبار دریافتی برخی افراد فرصت طلب از اعتماد شما مشتریان به محصولات گروه بهمن سواستفاده کرده‌اند که علاوه بر آنکه این اقدامات مورد پیگیرد حقوقی قرار خواهد گرفت موارد زیر را به مشتریان و هواداران عزیز یادآور می‌شویم:
۱. با توجه به انتشار آگهی‌های جعلی و ایجاد دفتر فروش در خصوص دریافت پول برای ثبت نام خودروهای گروه بهمن از طریق افراد کلاهبردار، به اطلاع مشتریان و متقاضیان خرید محصولات گروه بهمن می رساند این افراد هیچ ارتباطی با گروه بهمن ندارند و پیگیری قضایی در مورد این آگهی ها و دفاتر مربوطه انجام خواهد شد.
۲. اطلاعیه‌های فروش محصولات سواری و تجاری گروه بهمن تنها از طریق وب سایت رسمی این شرکت به آدرس (bahman.ir) منتشر می‌شود. مشتریان محترم صحت اخبار فروش محصولات گروه بهمن در کانال‌های اینترنتی، شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت های خبری را از طریق پایگاه رسمی گروه بهمن بررسی کنند.
۳. تمامی تراکنش‌های مالی مشتریان با گروه بهمن از طریق حساب‌های حقوقی رسمی در بانک‌های مجاز کشور است. هیچ رابطه مالی خارج از این طریق وجود ندارد.
۴. اجرای طرح‌های قرعه‌کشی فروش محصولات بهمن با حساسیت توسط مدیران گروه بهمن و در حضور نهادهای رسمی برگزار می‌شود؛ لذا ادعای برخی افراد مبنی بر نفوذ در سازو کار قرعه‌کشی فرصت طلبی است.
گفتنی است هر گونه معامله و خرید از این افراد از سوی گروه بهمن مورد تایید نیست و این شرکت در قبال آن هیچ گونه تعهدی به عهده نخواهد گرفت .نه تنها خریداران، بلکه هواداران محصولات نیز عضوی از خانواده گروه بهمن هستند و صیانت از حقوق ایشان اهمیت دارد.