- بهمن نیوز - https://bahmannews.com -

فروش محصولات بهمن موتور در دی ماه اعلام شد

به گزارش بهمن نیوز، بهمن موتور خودروهای فیدلیتی، دیگنیتی پرستیژ و وانت کارا را به صورت نقدی در طرح «جوانی جمعیت» و «جایگزینی خودروهای فرسوده» به فروش می‌رساند. این طرح‌ها از روز شنبه مورخ ۱۰ دی ماه ساعت ۱۰صبح لغایت پایان روز دوشنبه مورخ ۱۲ دی از طریق وب سایت http://Bahman.iranecar.com انجام می‌گیرد.

 

فروش دیگنیتی، فیدلیتی و وانت کارا در طرح جایگزینی خودروی فرسوده

بر اساس اطلاعیه بهمن موتور در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده (غیرتاکسی)، محصولات فیدلیتی پرایم تیپ۱ (۵نفره) و دیگنیتی پرستیژ در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه می‌شود. به همین ترتیب در این طرح وانت کارا دو کابین تیپ۴ نیز در رنگ سفید به فروش می‌‎رسد.

در این طرح پیش ثبت نام یک دستگاه از محصولات شرکت بهمن موتور برای متقاضیان مشمول و حائز شرایط، به صورت نقدی با موعد تحویل فوری (۳۰ روزکاری پس از طی مراحل اسقاط خودروی فرسوده و واریز وجه و تکمیل پرونده) امکان پذیر است.

گفتنی است قیمت محصولات برای منتخبین طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، پس از مجاز شدن متقاضی از سوی مراجع ذیصلاح و انجام فرایند اسقاط خودروی فرسوده و در زمان واریز وجه و بر اساس قیمت مصوب روز لحاظ خواهد‌شد.

 

فروش دیگنیتی، فیدلیتی و وانت کارا در طرح جوانی جمعیت

بر اساس اطلاعیه بهمن موتور در طرح حمایت از خانواده و جوانی فیدلیتی پرایم تیپ۱ (۵نفره) ، فیدلیتی پرایم تیپ۱ (۷نفره) و دیگنیتی پرستیژ در رنگ‌های سفید و مشکی، عرضه می‌شود. به همین ترتیب وانت کارا دو کابین تیپ۴ نیز در رنگ سفید به فروش می‌‎رسد.

در این طرح، پیش ثبت نام یک دستگاه از محصولات شرکت بهمن موتور برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون (۱۴۰۰/۰۸/۲۴) متولد شده‌اند به صورت نقدی با موعد تحویل فوری (۳۰ روزکاری پس از واریز وجه و تکمیل پرونده) مجاز است.

دیگینیتی پرستیژ SUV با موتور ۲۰۰۰ توربو

دیگنیتی قدرتمند ترین خودروی SUV تولید داخل مجهز به یک موتور توربو شارژ ۲ لیتری با سیستم سوخت رسانی تزریق مستقیم (GDI) بوده، حداکثر قدرت آن به ۲۳۰ اسب بخار و حداکثر نیروی گشتاور آن به ۳۵۵ نیوتن متر می‌رسد که این نیرو از طریق یک گیربکس اتوماتیک تیپ ترونیک به چرخ ها وارد می‌شود. دیگنیتی پرستیژ نسبت به نمونه اولیه این محصول یعنی دیگنیتی پرایم نه تنها پیشرانه قویتری دارد بلکه با افزودن مواردی چون شارژر بدون سیم تلفن همراه، نورپردازی محیطی چند رنگ، کلاستر تمام دیجیتال با تنوع در گرافیک و دسترسی‌هایی برای کنترل بدنه خودرو از طریق مولتی مدیا ۱۰.۲۵ اینچی‌اش، از امکانات بیشتری برخوردار است.

 

 

فیدلیتی پرایم

فیدلتی یک SUV کلاس E محسوب می‌شود که به یک پیشرانه ۱/۵ لیتری توربو شارژ مجهز است. این خودرو در دو تیپ۵ و ۷ نفره عرضه می‌شود.

در نسخه جدید، فیدلیتی به گیربکس دوکلاچه ” تر ” مجهز شده است. در این نوع گیربکس، صفحات کلاچ در روغن غوطه‌ور هستند و عملکرد بسیار بهتری خواهند داشت. کنسول میانی در نسخه ارتقاء یافته فیدلیتی پرایم طراحی کاملاً جدیدی به خود گرفته و جای دکمه‌ها در آن تغییر کرده است. همچنین در این کنسول جدید، جای پد شارژر بی‌سیم گوشی تغییر کرده و حالا دسترسی به آن آسان‌تر خواهد بود. تغییر مهم دیگر در این قسمت نیز جایگزینی دسته‌ دنده الکترونیکی با نمونه مکانیکی قبلی است. به جز این تغییرات، دیگر مشخصات کابین ثابت مانده و همه چیز مثل فیدلیتی پرایم قبلی است.

 

وانت کارا دوکابین

وانت کارا دو کابین مجهز به پیشرانه ۲ لیتری با سطح آلایندگی یورو ۵، امکان تحمل وزن باری معادل ۶۰۰ کیلوگرم را فراهم می‌کند. این وانت با ظرفیت ۴ نفره گزینه‌ای مناسب برای حمل بار و سرنشین به صورت همزمان است.