بهمن نیوز

کد خبر: ۷۹۳ تاریخ انتشار : ۲۱-۰۹-۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶ چاپ چاپ
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد:

ظرفیت گروه بهمن برای نوسازی ناوگان حمل و نقل| تصدی گری دولت سدی در مقابل شکوفایی خودروسازها

ظرفیت گروه بهمن برای نوسازی ناوگان حمل و نقل| تصدی گری دولت سدی در مقابل شکوفایی خودروسازها

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بازدید اعضای کمیسیون متبوع خود از شرکت بهمن موتور به منظور ارزیابی ظرفیت تولید خودروهای تجاری و سنگین جهت نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل کشور خبر داد.

به گزارش بهمن نیوز از خانه ملت، عبدالجلال ایری در تشریح بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از شرکت خودروسازی بهمن موتور گفت: عصر دیروز به اتفاق تعدادی از اعضای کمیسیون با هدف ارزیابی ظرفیت تولید خودروهای سبک و سنگین جهت نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقلی کشور از شرکت بهمن موتور بازدید کرده و در جریان ظرفیت خط تولید این کارخانه عظیم خودروسازی قرار گرفتیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در همین راستا از خط تولید گروه بهمن و محصولات نهایی این خودروساز از جمله، اینرودز، مینی بوس سحر پلاس(پگاسوس)، کامیونت فورس ۸.۵ تن، کامیونت فورس ۶ تن، کشنده FAW و سایر خودروهای سواری تولید شده این شرکت بازدید کردیم.

وی اظهار کرد: مدیر عامل گروه بهمن نیز در نشست مشترک با اعضای کمیسیون عمران ضمن اشاره به تاریخچه مجموعه تحت مدیریت خود و محصولات آن در دسته‌های کشنده، کامیون، کامیونت، اتوبوس، مینی بوس، ون و خودروهای سواری و موتور برقی به بیان چالش‌ها و موانع پیش روی تولیدات و فعالیت‌های آن مجموعه پرداخت.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس با بیان اینکه گروه بهمن از ظرفیت قابل قبولی برای تولید خودروهای تجاری و سنگین جهت نوسازی ناوگان فرسوده کشور برخوردار است، اظهار کرد: متاسفانه خودرو سازهای خصوصی با برخی کج سلیقه‌گی‌ها و سنگ اندازی‌های دستگاه‌های اجرایی مواجه هستند که اگر تصدی دولت در این حوزه کاهش پیدا کند، ظرفیت‌های مغفول مانده اینگونه شرکت‌ها بالفعل خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت نوسازی ناوگان حمل و نقلی کشور در حوزه حمل بار و جا به جایی مسافر تصریح کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقلی کشور موجب می‌شود، ضمن کاهش مصرف سوخت، حوادث رانندگی و تصادفات جاده‌ای نیز کاهش پیدا می‌کند که بخش زیادی از آنها به نقص فنی خودروها ناشی از فرسوده بودن این ناوگان مربوط می‌شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: بنابر این در جلسه و بازدید امروز مقرر شد، این شرکت خودروسازی درخواست‌ها و مشکلات خود را به صورت مشخص به کمیسیون عمران منتقل کند تا برای رفع موانع فعالیت این مجموعه چاره اندیشی شود.

لینک کوتاه :
کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای گروه بهمن محفوظ می باشد