بهمن نیوز

کد خبر: ۷۴ تاریخ انتشار : ۱۵-۰۶-۱۴۰۱ - ۹:۲۱ چاپ چاپ

علیمرادلو: مسیر پیشرفت بهمن ادامه خواهد داشت

مهندس بیوک علیمرادلو مدیر عامل گروه بهمن: اکنون بالغ بر شش هزار نفر در این مجموع به طور مستقیم مشغول به کار هستند. این عدد دو سال‌گذشته سه هزار نفر بود.

نشست خبری گروه بهمن در حاشیه نمایشگاه بین المللی خودرو بهمن با حضور خبرنگاران تخصصی این حوزه برگزار گردید. بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن از برنامه‌های بهمن در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ گفت.

مهندس بیوک علیمرادلو مدیر عامل گروه بهمن در این نشست خبری گفت: برابر فرمایشات رهبری امسال نیز تولید اولویت کشور است و ما نیز با برنامه‌ریزی توانسته‌ایم افزایش تولید داشته باشیم.

وی در خصوص اشتغالزایی گروه بهمن گفت: در واقع اکنون بالغ بر شش هزار نفر در این مجموع به طور مستقیم مشغول به کار هستند. این عدد دو سال‌گذشته سه هزار نفر بود.

وی در همین رابطه افزود: از سال ۹۵ که این مجموعه به بخش خصوصی واگذار شد روند رشد آغاز شد.

علیمرادلو با اشاره به تولیدات بهمن در حوزه حمل و نقل شهری گفت: بهمن به سبب حضور در تمامی عرصه‌ها توانسته تولید اتوبوس را نیز شروع کند. شرکت اسنا بیش از ده سال در این حوزه تجربه دارد.

مدیرعامل گروه بهمن با اشاره با تولید خودروهای تجاری در شرکت بهمن دیزل گفت: گروه بهمن در بخش تجاری همچنان تلاش می‌کند پیشرو بازار باشد. هدف این شرکت بهسازی حمل و نقل باری و مسافری در کشور است.

علیمرادلو با تاکید بر اینکه تمایز محصولات بهمن در بخش سواری بر کسی پوشیده نیست از برنامه ایران دو چرخ در تولید موتور سیکلت گفت و یادآور شد: در تولید موتورسیکلت از حجم تولید پارسال عبور کرده‌ایم. پروژه موتور برقی در مرحله تست است. ما یک موتورسیکلت برقی برای استفاده‌های شغلی خواهیم داشت.

تولید اتوبوس BRTدر شش ماهه دوم ۱۴۰۱

مهندس جلیل هاشمی، مدیر عامل اسنا نیز در بخش اول این نشست خبری با اشاره به موضوع طرح واردات اتوبوس دست‌دوم توسط شهرداری‌ها گفت: اسنا بخشی از خانواده عظیم گروه بهمن است ما اولین اتوبوس ۱۲ متری شهری را ارائه دادیم که مورد استقبال تمام کلانشهرها قرار گرفت. این محصولات ذیل استانداردهای اروپایی است‌.

وی با اشاره به برنامه‌ آتی این شرکت گفت: در شش‌ماهه دوم امسال اتوبوس آکاردئونی یا بی‌ار‌تی ارایه تولید خواهد شد که تحول بزرگی را ایجاد خواهد کرد.
هاشمی یادآور شد: ما در پنج سال آینده جزو اتوبوس سازهای مطرح دنیا خواهیم بود.

حضور موثر در روسیه نیازمند مقدماتی است

بهزاد حق‌بر، مدیر عامل سیبا موتور با اشاره به همکاری با FAW گفت: فعالیت سیبا موتور در حوزه تجاری است و در این مدت نزدیک ده هزار دستگاه خودروی تجاری به ناوگان حمل و نقل کشور اضافه شده است. سیبا موتور در حال حاضر با پنج نوع کشنده در بازار فعالیت دارد. سال بعد با محصولات ۴۶۰ و ۵۵۰ سهم بازار خودش را گسترش دهد.

لینک کوتاه :
کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای گروه بهمن محفوظ می باشد