- بهمن نیوز - https://bahmannews.com -

دیگنیتی پرایم به بورس کالا می‌رود

نمایی از دیگنیتی پرایم با موتور 1500cc توربو شارژ دو کلاچه

نمایی از دیگنیتی پرایم با موتور ۱۵۰۰cc توربو شارژ دو کلاچه

گروه بهمن می‌خواهد برای دومین مرتبه دیگنیتی پرایم را در بورس کالا به فروش برساند. این خودروی SUV در تاریخ ۲۲ آذر با قیمت پایه ۸میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال در بورس کالا عرضه می‌شود. در این طرح چهار نوع دیگنیتی پرایم سفید با تریم قرمز و مشکی و همینطور دیگنیتی پرایم مشکی با تریم قرمز و مشکی عرضه می‌شود.

بر اساس ضوابط حاکم بر این روش فروش، هر کدملی اجازه ثبت سفارش برای یکی از کدهای فروش و فقط برای یک دستگاه خودرو را دارد و در صورت خرید خودرو، سند و شماره گذاری آن تنها به نام شخص صاحب کد بورسی خواهد بود.

پیش پرداخت این روش فروش، ۳۰درصد قیمت پایه و هزینه‌های جانبی آن مانند مالیات بر ارزش افزوده بر اساس قیمت نهایی فروش محاسبه می‌شود و قیمت نهایی در بورس کالا بدون احتساب هزینه مالیات، عوارض و شماره گذاری، بیمه، خدمات پست و نظایر آن است.

خریداران خودرو دیگنیتی از بورس کالا ملزم به واریز وجه هزینه‌های ذیل هم‌زمان با تسویه اصل مبلغ به شماره حساب اعلامی می‌باشند که شامل: هزینه ۹ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش به‌علاوه سایر هزینه‌ها، جمعاً به مبلغ ۳۹۴۴۱۹۰۲۷ ریال به شرح زیر است: مبلغ ۳۵۳۵۰۰۰۰۰ ریال شامل: (هزینه مالیات و عوارض شماره‌گذاری) هزینه هوشمندسازی کارت خودرو ۴۳۵۰۰۰ ریال، هزینه خدمات پست ۵۰۰۰۰ ریال، هزینه تولید پلاک و شماره‌گذاری ۲۸۰۰۰۰۰ ریال و بیمه شخص ثالث۳۷۱۸۴۰۲۷ ریال.

خریداران برای انجام این معامله باید دارای کد بورسی داشته باشند که دریافت کد بورسی منوط به انجام مراحل قانونی آن در سامانه سجام و کارگزاری‌های مجاز است.