- بهمن نیوز - https://bahmannews.com -

نسخه جدید دیگنیتی در بازار بورس عرضه می‌شود

دیگنیتی پرستیژ با موتور ۲۰۰cc

دیگنیتی پرستیژ با موتور ۲۰۰cc

گروه بهمن برای نخستین بار نخستین بار ۱۰۶دستگاه دیگنیتی پرستیژ را در بورس کالا به فروش برساند. این خودروی SUV در تاریخ ۲۳ آذر با قیمت پایه ۹میلیارد و ۹۶۵میلیون ریال در بورس کالا عرضه می‌شود. در این طرح چهار نوع دیگنیتی پرستیژ سفید با تریم قرمز و مشکی و همینطور دیگنیتی پرایم مشکی با تریم قرمز و مشکی معامله خواهد شد.

بر اساس ضوابط حاکم بر این روش فروش، هر کدملی اجازه ثبت سفارش برای یکی از کدهای فروش و فقط برای یک دستگاه خودرو را دارد و در صورت خرید خودرو، سند و شماره گذاری آن تنها به نام شخص صاحب کد بورسی خواهد بود.

پیش پرداخت این روش فروش، ۳۰درصد; قیمت پایه و هزینه‌های جانبی آن مانند مالیات بر ارزش افزوده بر اساس قیمت نهایی فروش محاسبه می‌شود و قیمت نهایی در بورس کالا بدون احتساب هزینه مالیات، عوارض و شماره گذاری، بیمه، خدمات پست و نظایر آن است.

خریداران خودرو دیگنیتی پرستیژ از بورس کالا ملزم به واریز وجه هزینه‌های ذیل هم‌زمان با تسویه اصل مبلغ به شماره حساب اعلامی هستند. این هزینه‌ها شامل ۹درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی به‌علاوه مالیات و عوارض شماره‌گذاری، هوشمندسازی کارت خودرو، خدمات پست، تولید پلاک و شماره‌گذاری و بیمه شخص ثالث که بر قیمت نهایی خودرو در بورس کالا اضافه می‌شود.

خریداران برای انجام این معامله باید کد بورسی داشته باشند که دریافت آن منوط به انجام مراحل قانونی آن در سامانه سجام و کارگزاری‌های مجاز است.

دیگنیتی پرستیژ دارای موتور ۲۰۰۰سی.سی GDI مجهز به سیستم توربور شارژ با حداکثر قدرت موتور ۲۲۸اسب بخار با آلایندگی یورو ۶ دارای بالاترین تکنولوژی‌های ایمنی و امنیتی است. این خودرو به دوربین ۳۶۰درجه، دوربین دید عقل و سیستم هوشمند ورود بدون کلید و ایربگ و.. مجهز شده است.