- بهمن نیوز - https://bahmannews.com -

پیگیر به نتیجه رسیدن تفاهم‌نامه خرید ۹۰۰ دستگاه اتوبوس از گروه بهمن هستیم

نمای روبروی اتوبوس اسنا- نمایشگاه خودروی اصفهان- آذر 1401

نمای روبروی اتوبوس اسنا- نمایشگاه خودروی اصفهان- آذر ۱۴۰۱

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از بازدید اعضای کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر مشهد از خط تولید اتوبوس شرکت اسنا مرتبط با گروه صنعتی بهمن در تبریز برای پیگیری اجرایی شدن تفاهم‌نامه خرید ۹۰۰ دستگاه اتوبوس خبر داد.

به گزارش بهمن نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، «علی‌اصغر نیشابوری» دراین خصوص گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ۹۰۰ دستگاه اتوبوس میان شهرداری مشهد و شرکت تولیدی اسنا گروه بهمن، بازدیدی از خط تولید شرکت اسنا در شهر تبریز انجام شد.

 

وی افزود: بر همین اساس تیمی متشکل از آقایان فرهمندی، علیزاده، دبیریان و کریمدادی، اعضای کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد به همراه معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد و مدیرکل هماهنگی و نظارت بر حمل‌ونقل و ترافیک با حضور در تبریز از خط تولید اتوبوس شرکت اسنا بازدید کردند.

 

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد بابیان اینکه هدف از این بازدید آشنایی با توانمندی و ظرفیت تولید شرکت و پیگیری به نتیجه رسیدن تفاهم‌نامه خرید ۹۰۰ دستگاه اتوبوس از گروه بهمن بود اظهار کرد: در مراحل قبلی اعضای کمیته فنی سازمان اتوبوسرانی از این شرکت بازدید داشتند و در آن مقطع خط تولید کاملاً فعال نبود و بحث مشارکت گروه بهمن در شرکت اسنا هم هنوز محقق نشده بود.

 

نیشابوری تصریح کرد: اما دراین بازدید مشخص شد که علاوه بر فعال شدن خط تولید، بخش قابل‌توجهی از سهام شرکت اسنا به گروه بهمن منتقل و خط تولید شرکت فعال‌شده است؛ همچنین قراردادهایی که با بعضی از شهرداری‌های کشور با این شرکت منعقد شده بود نیز در حال اجرایی شدن بوده و اتوبوس‌ها در خط تولید شرکت اسنا در حال تولید هستند.

 

وی ادامه داد: دراین بازدید مذاکراتی در خصوص نحوه اجرایی و عملیاتی شدن قرارداد تأمین ۹۰۰ دستگاه اتوبوس انجام و بر تحویل ناوگان در بازه‌های زمانی که موردتوافق طرفین است تأکید شد تا تأخیری در تحویل اتوبوس ایجاد نشود.

 

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد افزود: درنهایت توافقاتی با شرکت اسنا و گروه بهمن انجام شد تا زمینه انعقاد قرارداد میان این گروه و شهرداری مشهد محقق و تسریع شود.