- بهمن نیوز - https://bahmannews.com -

عرضه فورس و امپاور در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده

بهمن دیزل از طرح فروش نقدی محصولات این شرکت خبر داد. این طرح ویژه متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده کامیون و کشنده است. در این طرح کامیون فورس ۶تن کابین خوابدار، کامیون فورس ۸.۵ تن و کشنده امپاور عرضه می‌شود و موعد تحویل این خودروها ۳۰ روز کاری پس از طی مراحل اسقاط خودروی فرسوده و واریز وجه و تکمیل پرونده
طرح «جایگزینی خودروهای فرسوده» به صورت آنلاین، از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ لغایت پایان روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۴ و از طریق پورتال جامع ایرانی‌کار به آدرس http://Bahman.iranecar.com برگزار می‌شود.

 

کامیون فورس

تصویر فورس8.5 تن از محصولات بهمن

تصویر فورس۸.۵ تن از محصولات بهمن

کامیون فورس۶ تن و ۸.۵ تن، با یک موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ با آرایش خطی به ظرفیت ۳۷۶۰ سی سی توربو شارژر که امکان نصب انواع کاربری‌ها را دارد. از جمله امکانات رفاهی این محصول مولتی مدیا لمسی مجهز به رادیو و رهیاب و امکان برقراری ارتباط به واسطه بلوتوث و پورت های USB,SD است. دسترسی برای تنظیم کروز کنترل و ارتباط با مولتی مدیا بر روی غربیلک فرمان، داشتن یک تخت خواب و امکان تبدیل صندلی‌های جلو به فضای خواب سرنشین دوم از دیگر امکانات این خودرو به شمار می‌آید.

کشنده امپاور

کشنده امپاور- نمایشگاه خودروی مشهد-1401

کشنده امپاور- نمایشگاه خودروی مشهد-۱۴۰۱

امپاور مدرن‌ترین کامیون داخلی با گیربکس اتومات ۱۲سرعتهZF با ریتاردر ۵ حالته است. سطح آلایندگی کشنده امپاور BD500، با موتور CUMMINS توربو شارژ، یورو۵ است.
این کشنده با در اختیار داشتن سیستم‌های ایمنی چون سیستم هشدار حرکت بین خطو (LDW)، سیستم کنترل حرکت در سربالایی (HSA) و سیستم هشدار بر خورد با مانع از جلو (FCW)، با همکاری ترمز هوشمند اضطراری (AEBS) در شرایط کاهش هشیاری راننده و شرایط پر خطر احتمال وقوع تصادف را به حداقل می‌رساند.