بهمن نیوز

کد خبر: ۳۳۲ تاریخ انتشار : ۰۹-۰۸-۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳ چاپ چاپ

فروش لیزینگی امپاور آغاز شد

شرکت بهمن لیزینگ از اجرای طرح تسهیلات اعتباری این شرکت برای فروش کشنده امپاور خبر داد. در این طرح تعداد محدودی کشنده امپاور در اقساط ۲۶ و ۳۶ ماهه عرضه می‌گردد.

شرکت بهمن لیزینگ از اجرای طرح تسهیلات اعتباری این شرکت برای فروش کشنده امپاور خبر داد.
در این طرح تعداد محدودی کشنده امپاور در اقساط ۲۶ و ۳۶ ماهه عرضه می‌گردد. در این طرح متقاضیان بایستی ۲میلیارد و ۹۵۰میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت ( بدون احتساب بیمه بدنه سال اول) واریز نمایند. این مبلغ شامل بیمه بدنه سال اول خودرو نیز می‌شود.
در ادامه مشتریان که متاضی طرح اقساطی ۲۴ ماهه باشند بایستی مبلغ ۵۸میلیون و ۵۷۶هزار تومان ماهانه واریز کنند که این مبلغ شامل بیمه بدنه سال‌های پرداخت اقساط نیز می‌گردد که باید در قالب چک‌های صیادی به نام متقاضی باشد.
در روش ۳۶ماهه نیز متقاضیان بایستی مبلغ ۴۶میلیون ۲۹۲هزار تومان را به صورت ماهانه واریز نمایند که این مبلغ نیز شامل بیمه بدنه سال‌های پرداخت قسط می‌گردد که این پرداخت باید در قالب چک‌های صیادی به نام متقاضی باشد.
کامیون کشنده مدرن و پرقدرت امپاور مطابق با تاییدیه وزارت صمت بوده که استاندارد حمل کالاهای خطرناک را اخذ کرده است. امپاورمی‌تواند ۹ گروه مواد خطرناک شامل مواد منفجره، گازها، مایعات قابل اشتعال، جامدات قابل اشتعال، اکسیدکننده‌ها و پر اکسید‌های آلی، مواد سمی و عفونی، مواد پرتوزا، مواد خورنده و سایر مواد خطرناک را حمل کند.
این کشنده دارای گیربکس اتوماتیک و ریتاردر ۵ حالت، سیستم تعلیق بادی، سیستم هوشمند ترمز اضطرای (AEBS)، کابین و ظاهر مدرن و قیمت رقابتی است.

لینک کوتاه :
کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای گروه بهمن محفوظ می باشد