- بهمن نیوز - https://bahmannews.com -

بهمن موتور در میان برترین‌های بورس کالا قرار گرفت

این رویداد که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، سرپرست وزارت صمت (صنعت، معدن و تجارت)، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و جمع کثیری از مقام‌ها و تولیدکنندگان بخش دولتی و خصوصی برگزار شد که در پایان ۴۰ شرکت تولیدی، هلدینگ، انجمن و بانک به عنوان برترین‌های بورس کالا و «همراهان شفافیت» معرفی شدند؛ همچنین از ۸ شخصیت اثرگذار و برجسته به دلیل اقدم‌های ارزنده در جهت رشد شفافیت اقتصاد، تجلیل شد.
در بخش تالار خودرو، از شرکت‌های ایران خودرو و بهمن موتور به عنوان برترین‌ها و پیشگامان این حوزه، تقدیر به عمل آمد.
در این رویداد برترین‌ها در این همایش در ۱۱ بخش تخصصی دیگر مرتبط با بازارهای فیزیکی و مالی بورس کالای ایران معرفی شدند.

در بخش تالار محصول های صنعتی، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، آلومینیوم ایران (ایرالکو)، جهان فولاد سیرجان، فولاد کاوه جنوب کیش و آهن و فولاد ارفع ۸ شرکتی بودند که به عنوان برترین‌ها در این عرصه شناخته شدند.
در بخش محصول‌های معدنی، شرکت های سنگ آهن گهر زمین، معدنی و صنعتی چادرملو، معدنی و صنعتی گل گهر و ایمیدرو در لیست برترین های این حوزه جای گرفتند.

در بخش سیمان از سیمان تهران به عنوان شرکت برتر تالار سیمان بورس کالای ایران تقدیر به عمل آمد.

در بخش فرآورده‌های نفتی، پالایش نفت اصفهان جز برترین‌ها در این عرصه شناخته شد.

در بخش نهادهای مالی، بانک ملت، بانک تجارت و کارگزاری آگاه به عنوان برترین‌های این عرصه و ارائه دهنده خدمات مطلوب و متنوع به مشتریان شناخته شده و از دست وزیر اقتصاد، لوح و تندیس خود را دریافت کردند.

در بخش تالار پتروشیمی، شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی اروند و پتروشیمی امیرکبیر چهار شرکتی بود که از آن‌ها تجلیل به عمل آمد.

در بخش هلدینگ‌ها، سرمایه‌گذاری امید، هلدینگ خلیج فارس، سرمایه‌گذاری غدیر و تاپیکو به عنوان برگزیدگان این عرصه شناخته شدند.

در بخش انجمن‌ها، انجمن سنگ آهن ایران، انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی، انجمن ملی صنایع پلیمر ایران و انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، برترین‌ها این حوزه بودند.

در بخش پیشگامان بازار مالی، شرکت طلای زرشوران و گروه مالی کاریزما (صندوق سرمایه‌گذاری پشتوانه طلای کهربا) به عنوان برگزیدگان این عرصه شناخته شدند.

برترین‌ها در بخش ویژه همراهان شفافیت در دو دسته تفکیک‌بندی صورت گرفت. فولاد غرب آسیا و راما فیدار راد شیمی به عنوان برترین شرکت‌های در حوزه عرضه کالا و کمک به تعادل بازار و شرکت‌های طب پلاستیک، صنعت غذایی کورش، وین تک، شیما کفش و یاس پلاست هم به عنوان برترین شرکت‌ها در حوزه خرید مواد اولیه معرفی شدند.