- بهمن نیوز - https://bahmannews.com -

عرضه فاو در بورس کالا مورد استقبال قرار گرفت

در این معامله حجم تقاضا نسبت به عرضه پیشی گرفت به نحوی که تعدادی از مشتریان نتوانستند با قیمت اعلامی خود این محصولات را خریداری کنند.
این اولین عرضه کشنده فاو در سال ۱۴۰۲ بود. پیش از این در اسفند سال گذشته نیز این کشنده در بورس کالا عرضه شد که در آن نوبت نیز حجم تقاضا بیش از میزان عرضه گزارش شد.
عرضه بورس کالا به دلیل شفافیت معامله مورد استقبال خریداران واقعی است و به همین دلیل آنها می‌توانند با قیمت مناسب‌تری محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

 

درباره کشنده CA4250

این کشنده، به یک موتور ۶ سیلندر خطی، ۲۴ سوپاپ، با ظرفیت ۱۱۰۴۰سی سی توربو شارژر ساخت شرکت Wuxi با سطح آلایندگی یورو ۴ مجهز می باشد ضمن اینکه در سیستم سوخت رسانی آن پمپ انژکتوری برند بوش آلمان به کار رفته است. حداکثر قدرت تولید شده توسط این موتور معادل ۴۲۰ اسب بخار و حداکثر نیروی گشتاوری که توسط گیربکس ۱۶ سرعته MT برند ZF به چرخهای عقب منتقل می شود ۱۹۰۰ نیوتن متر است و این نیرو امکان حمل وزنی معادل ۴۴ تن را مهیا می سازد. از آنجا که CA4250 یک کشنده جفت محور است، وزن بار به طور یکنواخت در سراسر قسمت بار ماشین توزیع می شود که پایداری بیشتری را در جاده به همراه دارد.