- بهمن نیوز - https://bahmannews.com -

فیدلیتی XB1 پلاگین هیبریدی با خروجی برق برای مصارف خانگی معرفی شد!

فیدلیتی XB1 یا جتور داشنگ، یکی از محصولات جدید و پاک زیرمجموعه چری است. این خودرو در قالب نسخه‌های درون سوز و هیبریدی به فروش می‌رسد. مشتریان چینی اکنون می‌توانند جتور داشنگ i-DM را با پیشرانه پلاگین هیبریدی و نیروگاه برق داخلی خریداری کنند. این منبع برق داخلی قادر است تا ۳ کیلووات قدرت را در اختیار کاربر قرار دهد. از این قدرت می‌توان برای تامین برق لوازم خانگی استفاده کرد. قیمت جتور داشنگ i-DM در محدوده ۱۴۹۹۰۰ تا ۱۶۹۹۰۰ یوان (۲۱۶۰۰ – ۲۴۵۰۰ دلار) قرار دارد.

ابعاد و اندازه جتور داشنگ پلاگین هیبرید شامل ۴۵۹۰*۱۹۰۰*۱۶۹۰ میلیمتر می‌شود و فاصله بین دو محور آن نیز ۲۷۲۰ میلیمتر است. مشتریان چینی می‌توانند این خودرو را در شش رنگ مشکی، سفید، آبی، خاکستری فانتوم، خاکستری مهتابی و سبز سفارش دهند. رینگ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی به صورت استاندارد روی این خودرو نصب شده‌اند.

جتور داشنگ i-DM به پیشرانه پلاگین هیبریدی مجهز است که از ترکیب موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر و موتور الکتریکی تشکیل شده است. گیربکس سه سرعته DHT نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را برعهده دارد. حداکثر راندمان این پیشرانه ۳۲۱ اسب بخار قدرت و ۵۴۵ نیوتن متر گشتاور است. پکیج باتری‌ها نیز ظرفیتی معادل ۱۹.۲۷ کیلووات ساعت دارند. مصرف سوخت ترکیبی فیدلیتی XB1‌ یا جتور داشنگ ۱.۷ لیتر در صد کیلومتر عنوان شده است و برد نهایی این خودرو نیز ۱۰۰۰ کیلومتر خواهد بود.

مشتریان جتور می‌توانند از بین سه ترکیب رنگی آبی و سفید، خاکستری و سفید، و سیاه و قرمز یکی را برای کابین خودرو انتخاب کنند. صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی مرکزی، پنل دیجیتالی ۸ اینچی نشانگرها و هد آپ دیسپلی از جمله نمایشگرهای این خودرو هستند. اکثر تنظیمات در جتور داشنگ به صورت لمسی انجام می‌شود و دکمه‌های فیزیکی زیادی را در کابین این خودرو نمی‌توان دید. سیستم رانندگی خودکار سطح ۲، دوربین ۵۴۰ درجه، رادار عقب و کروز کنترل تطبیقی بخشی از تجهیزات این خودرو هستند.