بهمن نیوز

کد خبر: ۱۳۰۶ تاریخ انتشار : ۱۴-۰۲-۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶ چاپ چاپ

فیدلیتی XB1 پلاگین هیبریدی با خروجی برق برای مصارف خانگی معرفی شد!

فیدلیتی XB1 پلاگین هیبریدی با خروجی برق برای مصارف خانگی معرفی شد!

فیدلیتی XB1 یا جتور داشنگ، یکی از محصولات جدید و پاک زیرمجموعه چری است. این خودرو در قالب نسخه‌های درون سوز و هیبریدی به فروش می‌رسد.

فیدلیتی XB1 یا جتور داشنگ، یکی از محصولات جدید و پاک زیرمجموعه چری است. این خودرو در قالب نسخه‌های درون سوز و هیبریدی به فروش می‌رسد. مشتریان چینی اکنون می‌توانند جتور داشنگ i-DM را با پیشرانه پلاگین هیبریدی و نیروگاه برق داخلی خریداری کنند. این منبع برق داخلی قادر است تا ۳ کیلووات قدرت را در اختیار کاربر قرار دهد. از این قدرت می‌توان برای تامین برق لوازم خانگی استفاده کرد. قیمت جتور داشنگ i-DM در محدوده ۱۴۹۹۰۰ تا ۱۶۹۹۰۰ یوان (۲۱۶۰۰ – ۲۴۵۰۰ دلار) قرار دارد.

ابعاد و اندازه جتور داشنگ پلاگین هیبرید شامل ۴۵۹۰*۱۹۰۰*۱۶۹۰ میلیمتر می‌شود و فاصله بین دو محور آن نیز ۲۷۲۰ میلیمتر است. مشتریان چینی می‌توانند این خودرو را در شش رنگ مشکی، سفید، آبی، خاکستری فانتوم، خاکستری مهتابی و سبز سفارش دهند. رینگ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی به صورت استاندارد روی این خودرو نصب شده‌اند.

جتور داشنگ i-DM به پیشرانه پلاگین هیبریدی مجهز است که از ترکیب موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر و موتور الکتریکی تشکیل شده است. گیربکس سه سرعته DHT نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را برعهده دارد. حداکثر راندمان این پیشرانه ۳۲۱ اسب بخار قدرت و ۵۴۵ نیوتن متر گشتاور است. پکیج باتری‌ها نیز ظرفیتی معادل ۱۹.۲۷ کیلووات ساعت دارند. مصرف سوخت ترکیبی فیدلیتی XB1‌ یا جتور داشنگ ۱.۷ لیتر در صد کیلومتر عنوان شده است و برد نهایی این خودرو نیز ۱۰۰۰ کیلومتر خواهد بود.

مشتریان جتور می‌توانند از بین سه ترکیب رنگی آبی و سفید، خاکستری و سفید، و سیاه و قرمز یکی را برای کابین خودرو انتخاب کنند. صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی مرکزی، پنل دیجیتالی ۸ اینچی نشانگرها و هد آپ دیسپلی از جمله نمایشگرهای این خودرو هستند. اکثر تنظیمات در جتور داشنگ به صورت لمسی انجام می‌شود و دکمه‌های فیزیکی زیادی را در کابین این خودرو نمی‌توان دید. سیستم رانندگی خودکار سطح ۲، دوربین ۵۴۰ درجه، رادار عقب و کروز کنترل تطبیقی بخشی از تجهیزات این خودرو هستند.

لینک کوتاه :
کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای گروه بهمن محفوظ می باشد