- بهمن نیوز - https://bahmannews.com -

کامیون فورس ۱۲ تن بهمن دیزل معرفی شد

قیمت تازه‌ترین محصولات تجاری بهمن دیزل، فورس ۱۲ تن یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان و امپاور BD300 کمپرسی دو میلیارد و ۵۵۰ میلیون و امپاور BD300 باری دو میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان برای ورود به بازار اعلام شد.

در این مراسم تعدادی از خریداران کامیون فورس که پیمایش بیش از دو میلیون کیلومتر داشته اند حضور یافتند و از کیفیت بالا به همراه امکانات مناسب این خودروها و همچنین خدمات پس از فروش مناسب در سطح کشور ابراز خرسندی کردند.
خضری: بهمن دیزل به دنبال جبران خلاهای بازار است
حسین خضری مدیر عامل بهمن دیزل از برنامه‌های این شرکت برای تنوع بخشی به سبد محصولات تجاری خبر داد. مدیرعامل بهمن دیزل در آیین رونمایی فورس ۱۲تن و کلیدسپاری امپاور ۱۹ تن با آسیب شناسی وضعیت خودروهای تجاری در ایران پرداخت و به کمبود برخی محصولات در این بازار اشاره کرده و گفت: تنوع بخشی به سبد محصولات تجاری از نظر وزن قابل حمل ادامه خواهد داشت و بهمن دیزل نسبت به پوشش خلا‌های موجود بازار خودروهای تجاری اهتمام جدی دارد.
وی کامیون فورس جدید را یکی از حلقه‌های مفقوده ناوگان حمل و نقل دانست و گفت: با توسعه داخلی‌سازی کابین و شاسی کامیون فورس به زودی داخلی سازی این محصول به بیش از ۳۰ درصد افزایش می‌یابد.
وی در ادامه به برنامه‌های توسعه‌ای بهمن دیزل اشاره کرد و گفت: توسعه محصول برنامه بهمن دیزل است به طوری که هم‌اکنون بهمن دیزل محصولاتی از ۳و نیم تن تا ۴۴ تن را در رده محصولات تجاری و باری تولید می‌کند و در کنار محصول ۱۲تن که تمرکز اصلی تولید در این شرکت است، در سال ۱۴۰۲ نیز محصولی ۱۸تن به بازار معرفی خواهد کرد.
خضری با اشاره به کلیدسپاری BD300 گفت: این محصول از خانواده امپاور است و خودرویی به روز با قابلیت‌های رفاهی قابل توجه است که می‌تواند تحولی در رده باری ۱۹تن ایجاد کند و خوشبختانه توانسته جایگاه خوبی در بازار بدست بیاورد.

 

افشار: فورس ۱۲ تن، رانندگی آسوده را هدیه می‌دهد

ابراهیم افشار، مدیر توسعه کسب و کار خودروهای تجاری گروه بهمن با اشاره به کیفیت و امکانات فورس۱۲ تن تولیدی بهمن دیزل گفت: موتور این محصول CUMMINS با استاندارد آلایندگی یورو۵ EEV با ۴ سیلندر سوپاپ بالا با تزریق مستقیم است.
وی در همین رابطه افزود: فورس ۱۲تن به سیستم هشدار حرکت بین خطوط LDWS و سیستم ترمز اضطراری هوشمند AEBS مجهز است. افشار یادآور شد: با مطالعه پیامدهای مثبت این تکنولوژی‌ها در افزایش ایمنی و کاهش صدمات ناشی از تصادفات خودروی تجاری، این امکانات را به محصول فورس ۱۲ تن تجهیز کردیم.
مدیر توسعه کسب و کارهای تجاری گروه بهمن این خودرو را محصولی دانست که در آن به «رفاه راننده»توجه ویژه شده است. وی در همین رابطه گفت: کابین بزرگ و ارگونومیک و مدرن فورس، فضای متفاوتی را به راننده داده که به طور کلی متفاوت از نسل قبلی این رده خودروهای تجاری است. همچنین تخت خواب بزرگ و صندلی‌های قابل تبدیل فورس ۱۲ تن را به محصولی راحت برای کاربر تبدیل کرده است.
افشار در ادامه با اشاره به افزایش ظرفیت باک این محصول گفت: حجم باک فورس به ۶۰۰ لیتر افزایش یافته است. این افزایش ظرفیت برای رانندگان اهمیت ویژه‌ای دارد و باک‌های با ظرفیت بالا، مورد تقاضای بازار و رانندگان تجاری است که در بهمن تلاش شده به آن پاسخ مناسبی داده شود.