بهمن نیوز

کد خبر: ۱۲۶ تاریخ انتشار : ۰۳-۰۸-۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹ چاپ چاپ
آرمان موسوی، مدیرعامل ایران دوچرخ:

مدل‌های جدید موتور چهارچرخ را ارائه خواهیم کرد

آرمان موسوی، مدیرعامل ایران دوچرخ با تاکید بر اهمیت اشتغالزایی در این شرکت گفت: ایران دوچرخ در مقایسه با سال ۱۴۰۰ بیش از ۳برابر نیروی انسانی دارد.

آرمان موسوی، مدیرعامل ایران دوچرخ در نشست خبری هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهر هوشمند،‌ مدیریت جامع شهری ماشین الات و صنایع وابسته از اقدامات این شرکت در خصوص توسعه و نوسازی حمل و نقل شهری و سازگاری موتورسیکلت‌های تولید ایران با استانداردهای آلایندگی روز دنیا گفت.

آرمان موسوی، مدیرعامل ایران دوچرخ با تاکید بر مشتری مداری این شرکت گفت: ایران دوچرخ در مقایسه با سال ۱۴۰۰ بیش از ۳برابر نیروی انسانی دارد.
وی در خصوص بازار رقابتی تولید موتورسیکلت گفت: بازار موتورسیکلت با حضور ۴۳ شرکت بسیار رقابتی است. ایران دوچرخ قدیمی‌ترین تولید کننده موتور سیکلت در ایران بوده و اکنون نیز اولین تولید کننده موتورسیکلت برقی است. وی در همین رابطه افزود: چهار موتور سیکلت برقی جدید در مراحل اخذ تاییدیه هستند و به زودی اینها رونمایی خواهند شد.
موسوی با اشاره به رونمایی از موتورهای چهارچرخ در نمایشگاه گفت:‌موتورهای چهارچرخ را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتیم که تا پایان سال مدل های جدید آن را عرضه خواهد شد.

ایران دوچرخ در این نمایشگاه موتورسیکلت‌های چهارچرخ خود را در معرض دید علاقمندان گذاشت که با استقبال بازدیدکنندگان روبرو شد. این شرکت همچنین با نمایش چند موتور سیکلت برقی سبد متنوعی از محصولات موتورسیکلتی را در معرض دید شهروندان قرار داد.

هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهر هوشمند،‌ مدیریت جامع شهری ماشین الات و صنایع وابسته از تاریخ ۲۷ مهر تا ۳۰ مهرماه در محل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار شد.

لینک کوتاه :
کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای گروه بهمن محفوظ می باشد