بهمن نیوز

کد خبر: ۱۲۳۹ تاریخ انتشار : ۲۹-۰۱-۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴ چاپ چاپ

ریسپکت جدید در چین معرفی شد

ریسپکت جدید در چین معرفی شد

کمپانی کایی (Kaiyi Auto) چین به تازگی نسخه فیس لیفت و جدید سدان E5 را معرفی کرده است. کایی E5 همان ریسپکت پرایم گروه بهمن و شرکت بهمن موتور است که حال با ظاهری جدید در چین تولید می شود.

تصاویر اولیه منتشر شده از کایی E5 نشان می دهد که در قسمت جلوی خودرو بیشترین تغییرات رخ داده است. ریسپکت فیس لیفت یا همان E5 با جلو پنجره جدیدی همراه شده و سبکی به روزتر را تجربه می کند. همچنین در بخش چراغ روشنایی روز هم با تغییراتی را می بینیم که سبکی اسپرت تر را به ریسپکت فیس لیفت داده است. در سایر بخش های خودرو تغییر خاصی دیده نمی شود و سایر اجزای بیرونی این سدان چینی، مانند گذشته هستند.

برخی منابع آگاه می گویند که کایی E5 فیس لیفت در برخی تیپ ها امکانات به روزتری را در اختیار راننده می گذارد. به عنوان مثال گفته می شود که ریسپکت فیس لیفت به دسته دنده الکتریکی مجهز خواهد بود و جلو آمپر آن به شکل کامل دیجیتال می شود. سنسور باران، رادار خط خوان، رادار نقطه کور و… از جمله امکاناتی است که احتمال اضافه شدن آن به کایی E5 فیس لیفت وجود دارد.

 

رسانه های چینی اعلام کرده اند که فعلاً کایی E5 فیس لیفت با همان پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر ۱۵۶ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر تولید خواهد شد و همچنان جعبه دنده آن از نوع اتوماتیک CVT با تعویض دنده مصنوعی ۹ سرعته است.

 

 

لینک کوتاه :
کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای گروه بهمن محفوظ می باشد