بهمن نیوز

کد خبر: ۱۲۰ تاریخ انتشار : ۰۱-۰۸-۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳ چاپ چاپ
جلیل هاشمی، مدیرعامل اسنا:

آمادگی داریم تمام نیازهای اتوبوس‌های شهری کشور را تامین کنیم

جلیل هاشمی، مدیر عامل اسنا: ما گله داریم! آیا مدیران شهری متناسب با تولید کنندگان اتوبوس و مردم حرکت می‌کنند؟ ما می‌گوییم شما چطور اینقدر اصرار بر واردات اتوبوس دست دوم دارید؟

جلیل هاشمی، مدیرعامل اسنا در نشست خبری هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهر هوشمند،‌ مدیریت جامع شهری ماشین الات و صنایع وابسته از اقدامات این شرکت در خصوص توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری گفت. وی در همین رابطه تعامل وزارت کشور و شهرداری‌ها با اتوبوس سازان را ضروری دانست.

جلیل هاشمی، مدیرعامل اسنا با اشاره به سیاسی شدن حمل و نقل شهری در برخی شهرداری‎‌ها گفت: اسنا و بهمن در یک هم افزایی وارد صنعت اتوبوس سازی شدند. بهمن علاقمند است در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی نقش‌آفرینی کند. شرکت اسنا توانایی ساخت اتوبوس ۱۲متری،‌ اتوبوس BRT برای جابجایی مسافر در شهرها را دارد.
وی با اشاره به اشتغالزایی اتوبوس سازی گفت:‌در صنعت اتوبوس سازی بیشترین نرخ اشتغال وجود دارد. آنچه برای ما مهم است بحث مشتریان ماست. مشتریان ما سازمان شهرداری یا وزارت کشور هستند. ما در جلسه اخیر خود با مجلس اعلام کردیم در صنعت اتوبوس سازی باید با تضمین خرید اقدام کرد.
وی با اشاره به بازدید رییس شورای شهر تهران از غرفه گروه بهمن گفت: از ابتدای حضور تیم جدید در شهرداری تهران ما بارها اعلام آمادگی کرده‌ایم. ما آماده‌ایم هر آنچه نیاز کشور است را تولید و تامین کنیم ولی مشکل جایی است که حرف و تصمیم مسوولان متفاوت است.
هاشمی در همین رابطه گفت: ما گله داریم! آیا مدیران شهری متناسب با تولید کنندگان اتوبوس و مردم حرکت می‌کنند؟ ما می‌گوییم شما چطور اینقدر اصرار بر واردات اتوبوس دست دوم دارید؟ مگر به وارد کنندگان خارجی پول نمی‌دهید؟ ما این امکان را داریم هرآنچه که اتوبوس نیاز باشد ما تامین کنیم.

شرکت اتوبوس سازی اسنا در این نمایشگاه اتوبوس ۱۲متری خود را در معرض دید علاقمندان و مدیران شهری گذاشت. این اتوبوس دارای سیستم تهویه متناسب با اذحام سیستم حمل و نقل عمومی، درگاه شارژ USB ویژه هر صندلی مسافری، امکانات ویژه سوار و پیاده شدن معلولین و… است که مورد توجه مدیران و کارشناسان این حوزه قرار گرفت.

لینک کوتاه :
کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای گروه بهمن محفوظ می باشد