بهمن نیوز

کد خبر: ۱۱۶ تاریخ انتشار : ۰۱-۰۸-۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷ چاپ چاپ
حسین خضری مدیرعامل بهمن دیزل:

مشکل گواهی اسقاط همچنان ادامه دارد

معضل گواهی اسقاط هنوز حل نشده و این مساله منجر به خواب خودروها در پارکینگ شده است.

حسین خضری مدیران عامل بهمن دیزل در نشست خبری هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهر هوشمند،‌ مدیریت جامع شهری ماشین الات و صنایع وابسته از اقدامات این شرکت در خصوص توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی گفت. وی در بیان مباحث خود و پاسخ به سوالات خبرنگاران حاضر در این نشست این خسارت‌های مساله گواهی اسقاط در به تعویق افتادن نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی یاد کرد. مدیرعامل بهمن دیزل مشکل الزام خودروسازان به خرید گواهی اسقاط را چالش بزرگ پیش‌روی تولید خودروهای تجاری دانست.

حسین خضری، مدیرعامل بهمن دیزل با انتقاد از تداوم مشکلات مربوط به گواهی اسقاط گفت:‌ معضل گواهی اسقاط هنوز حل نشده است. این مساله منجر به خواب خودروها در پارکینگ شده است. جای تعجب است علیرغم آنکه ۸۰ هزار گواهی اسقاط صادر شده است اما همچنان گواهی اسقاط به سختی پیدا می‌شود و بعضا قیمت هر گواهی ۲۷ میلیون تومان معامله می‌شود.
خضری در خصوص محصولات آینده بهمن دیزل گفت: ساخت‌ فورس ۱۲ تن و کامیون باری ۱۸ یا ۱۹ تن به صورت جدی پیگیری می‌شود.
خضری در خصوص کارآفرینی بهمن دیزل گفت: ۲۸۳۰ نفر نیروی انسانی در بهمن دیزل مشغول به کار هستند. در فروردی۱۴۰۰، این عدد‌۶۳۰ نفر بوده‌ است که به روشنی رشد اشتغالزایی بهمن دیزل به دلیل اجرای برنامه‌های توسعه‌ای را نشان می‌دهد.
وی در خصوص برنامه‌های داخلی سازی بهمن دیزل گفت: وانت کاپرا به صورت پیمانکاری در شرکت بهمن دیزل انجام می‌شود. بدنه فورس تا شهریور ۱۴۰۱ کامل وارد می‌شد اما اکنون جوشکاری آن در داخل انجام می‌شود. از این پس بدنه فورس ۶ و ۸.۵ تن به صورت کامل وارد نخواهد شد و بیش از ۲۰درصد آن داخلی سازی شده است. در موضوع بدنه امپاور نیز روند داخلی سازی آن شروع شده است و در سه ماهه پایانی سال بدنه این خودرو نیز داخلی سازی می‌شود.
مدیر عامل بهمن دیزل با اعلام خبر اخذ مجوز حمل کالاهای خطرناک برای امپاور گفت: هفته گذشته موفق به اخذ مجوز حمل کالاهای خطرناک از سازمان استاندارد و پلیس راهور شدیم.

بهمن دیزل در این نمایشگاه با به نمایش درآوردن کشنده امپاور با محموله خطرناک از تایید نهایی مراجع ذی‌صلاح به منظور حمل کالای خطرناک توسط این کشنده رونمایی کرد.

فورس حمل زباله، فورس ایزوله، ایسوزو آتش نشانی و شیلر بارچوبی، مینی بوس پگاسوس یک درب و مینی بوس پگاسوس دو درب از دیگر تولیدات بهمن دیزل بودند که در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار گرفتند.

هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهر هوشمند،‌ مدیریت جامع شهری ماشین الات و صنایع وابسته از تاریخ ۲۷ مهر تا ۳۰ مهرماه در محل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار شد.

لینک کوتاه :
کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای گروه بهمن محفوظ می باشد