بهمن نیوز

کد خبر: ۱۱۱۶ تاریخ انتشار : ۱۱-۱۲-۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ چاپ چاپ

کامیون فورس و کشنده امپاور در بورس کالا عرضه می‌شوند

بهمن دیزل ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ کامیون فورس ۶تن کابین خوابدار، فورس ۶ تن بدون کابین خواب و کشنده امپاور BD500 را در بورس کالا عرضه می‌کند.

در این طرح فروش کامیون فورس ۶ تن کابین خوابدار با قیمت پایه ۹۳۰ میلیون تومان، کامیون فورس ۶تن بدون خوب با قیمت پایه ۸۹۳ میلیون تومان و کشنده امپاور با قیمت پایه ۳میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان به بورس می‌روند.

سررسید قرارداد سلف این معامله ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ اعلام شده است. گفتنی است برای انجام سفارش خرید بایستی ۳۰درصد از قیمت پایه پرداخت گردد.

هزینه های مربوط به مالیات و عوارض شماره گذاری، هزینه پلاک، بیمه شخص ثالث و… به صورت علی الحساب بوده و باتوجه به مهلت تحویل خودرو در خرداد ماه ۱۴۰۲، این هزینه ها بر اساس مبلغ نهایی ابلاغ شده از سوی مراجع ذیصلاح و در زمان تخصیص خودرو محاسبه و مابه التفاوت آن بایستی توسط خریدار پرداخت گردد. ما به التفاوت مبالغ شماره گذاری، بیمه و هزینه پلاک پس از نهایی شدن مبالغ مذکور در سال ۱۴۰۲ توسط مراجع ذیربط مشخص و اخذ خواهد شد.

خرید این محصول در بورس کالا تابع قوانین حاکم بر این بازار بوده و متقاضیان بایستی در سامانه سجام احراز هویت شده و در یکی از کارگزاری‌های معتبر ثبت نام کرده باشند.

فورس ۶تن

کامیون فورس ۶ تن، با یک موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ با آرایش خطی به ظرفیت ۳۷۶۰ سی سی توربو شارژ است که امکان نصب انواع مختلفی از کاربری را دارد. فورس از موتور CUMMINS با استاندارد آلایندگی یورو ۵ – EEV  بهره می‌برد و از نظر تعلیق، سیستم تعلیق عقب این کامیونت فنر تخت چند لایه مجهز به کمک فنر هیدروتلسکوپی و سیستم تعلیق جلو، فنر تخت پارابولیک است.

از جمله امکانات رفاهی این محصول داشتن یک مولتی مدیا لمسی مجهز به رادیو و رهیاب و امکان برقراری ارتباط به واسطه بلوتوث و پورت های USB,SD است و همچنین دارای دسترسی هایی برای تنظیم کروز کنترل و ارتباط با مولتی مدیا بر روی غربیلک فرمان است.

امپاور BD500

کشنده امپاور BD500، مجهز به یک موتور ۱۱۸۰۰ سی سی توربو شارژ با سطح آلایندگی یورو ۵  است که قدرتی در حدود ۵۰۰ اسب بخار را توسط یک گیربکس ۱۲ سرعته AMT مدل TRAXON از برندZF که دارای یک ریتاردر ۵ حالته است به چرخ‌های محور عقب منتقل می‌کند و به این واسطه قادر به حمل وزن ترکیبی مجاز ۴۴ تن است.

امپاور با در اختیار داشتن سیستم‌های امنیتی چون سیستم هشدار حرکت بین خطوط LDWS، سیستم کنترل حرکت در سربالایی HSA و سیستم هشدار بر خورد با مانع از جلو (FCW )، با همکاری ترمز هوشمند اضطراری AEBS در شرایط کاهش هشیاری راننده و شرایط پر خطر احتمال وقوع تصادف را به حداقل می‌رساند. امپاور مجوز حمل کالاهای خطرناک (حمل سوخت و…) را کسب کرده است.

لینک کوتاه :
کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای گروه بهمن محفوظ می باشد