- بهمن نیوز - https://bahmannews.com -

جتور تراولر محصول جدید شرکت چری رونمایی شد

به گزارش بهمن نیوز، جتور برندی مخصوص ساخت شاسی‌بلند در گروه چری است که خودروهای شیکی را با هدف جلب نظر جوانان تولید می‌کند. سبد محصولات این برند به‌سرعت در حال گسترش است و هم‌اکنون سیزده شاسی‌بلند مختلف را در چین عرضه می‌کند که یکی از آن‌ها تمام الکتریکی است. فیدلیتی که در کشورمان توسط گروه بهمن عرضه می‌شود نیز یکی از محصولات جتور است. البته همه محصولات این برند خودروهایی نسبتاً معمولی هستند به‌جز مدل داشنگ که اخیراً به بازار عرضه شده کمی متمایز از بقیه به نظر می‌رسد.

اما حتی این مدل هم خیلی فاکتورهای جذابی ندارد و اینجا است که تراولر جدید وارد می‌شود که مطمئناً می‌توان آن را جذاب‌ترین محصول جتور و حتی چری دانست. تراولر در ظاهر خودرویی وحشی و تهاجمی به نظر می‌رسد. چراغ‌های جلو از شش واحد LED تشکیل شده و نوشته JETOUR روی جلوپنجره بسیار جالب به نظر می‌رسد. روی سپر جلو نیز چراغ‌های LED دیگری تعبیه شده است.

ستون‌ها به همراه سپرها و بچه گلگیرها مشکی‌رنگ هستند و آینه‌های جانبی به‌اندازه کافی بزرگ هستند که از برخورد با درختان جلوگیری کنند. روی کاپوت خودرو درست جلوی ستون‌های A دستگیره‌های جالبی به چشم می‌خورند درحالی‌که ریل‌های روی سقف و پله رکاب‌های جانبی زیر درها نیز جلب‌توجه می‌کنند. در عقب چرخ زاپاس با کاور مربعی جای گرفته و درب صندوق به‌صورت افقی به سمت راست باز می‌شود. تراولر قرار است در نسخه‌های پنج و هفت‌نفره به بازار عرضه شود.

داخل جتور تراولر

در داخل خودرو غربیلک فرمان مربعی جالبی به چشم می‌خورد که روی آن دکمه‌های فراوانی کار شده است. دریچه‌های تهویه طرفین داشبورد که به‌صورت عمودی طراحی شده‌اند خیلی بزرگ به نظر می‌رسند درحالی‌که نمایشگر لمسی مرکزی هم بزرگ است. روی کنسول مرکزی خودرو انتخاب‌گر دنده و انتخاب‌گر حالات رانندگی جلب‌توجه می‌کند درحالی‌که زیر دریچه‌های تهویه مرکزی دو دستگیر دیده می‌شود که بین آن‌ها پد شارژر بی‌سیم تعبیه شده است. در این تصاویر، تودوزی خودرو ترکیبی از چرم و جیر با رنگ سبز است که عالی به نظر می‌رسد.

پیشرانه‌های جتور تراولر

تراولر با پیشرانه‌های بنزینی و پلاگین‌هیبریدی به بازار عرضه می‌شود. موتورهای بنزینی شامل ۱.۶ لیتری توربو به همراه گیربکس هفت سرعته دوکلاچه و ۲ لیتری توربو با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک می‌شود درحالی‌که نسخه پلاگین‌هیبریدی از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو به همراه یک موتور الکتریکی استفاده می‌کند. همه نسخه‌ها به‌صورت استاندارد به سامانه چهارچرخ محرک مجهز هستند.

جتور تراولر ماه آینده رسماً و به‌طور کامل در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی خواهد شد و در اردیبهشت آینده راهی بازار چین می‌شود. قیمت این خودرو از ۱۴۹,۸۰۰ یوآن معادل ۲۱,۵۰۰ دلار آغاز شده و نهایتاً به ۲۰۶,۸۰۰ یوآن معادل ۲۹,۷۰۰ دلار می‌رسد که برای چنین شاسی‌بلند جذابی رقم بسیار مناسبی محسوب می‌شود.