- بهمن نیوز - https://bahmannews.com -

حضور پررنگ  آوین تابش آوا نمایندگی گروه بهمن در  نمایشگاه خودرو قزوین

گروه بهمن محصولات خود را در سه گروه سنگین، تجاری و سواری در بازه زمانی ۱۷ الی ۲۱ بهمن ماه در قزوین به علاقمندان معرفی کند.

در گروه خودروهای سواری، دیگنیتی پرستیژ و ریسپکت برای اولین بار در معرض دید علاقمندان قرار گرفت به همین ترتیب در دسته خودروهای تجاری سبک، خودروی کاپرا و اینرودز معرفی شدند.

بهمن محصولات جدید خود در حوزه خودروهای سنگین را به این نمایشگاه درآورد؛ کامیون ۲۶ تن، FAW ۴۶۰، فورس ۸.۵ تن، امپاور از جمله خودروهای تجاری و باری هستند که معرفی شد.

گفتنی است در حوزه خودروهای خدمات شهری و حمل و نقل شهری نیز گروه بهمن محصول داشت و خودروی آتش نشانی، مینی بوس پگاسوز، اتوبوس CITY۱۲ در معرض دید قرار گرفت.

آوین تابش آوا به نمایندگی از گروه بهمن در نمایشگاه قزوین برای علاقمندان به موتورسیکلت نیز محصول داشت. همچنین گزیده‌ای از تولیدات شرکت سیبا موتور را در این نمایشگاه آورد و دوست داران موتور سیکلت توانستند این محصولات را در نمایشگاه مشاهده کنند.

نمایشگاه قزوین از ۱۷ الی ۲۱ بهمن ماه در محل نمایشگاه بین المللی این شهر برگزار و علاقمندان توانستند از ساعت ۱۵ الی ۲۱ از محصولات بهمن در این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

نمایندگی ارائه خدمات محصولات گروه بهمن  ۱۳۳۴ آوین تابش آوا از نمایندگی‌های موفق گروه بهمن به شمار می‌رود که در این دوره از نمایشگاه بین المللی خودرو در قزوین توانست حضوری پررنگ و موفق داشته باشد و محصولات خودرویی را به معرض نمایش بگذارد.