بهمن نیوز

کد خبر: ۱۰۲۱ تاریخ انتشار : ۲۳-۱۱-۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰ چاپ چاپ

انواع کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود

بهمن دیزل انواع کامیونت فورس ۶ تن با کابین خواب و بدون خوابدار را با کاربری و بدون آن و همینطور کامیونت فورس ۸.۵ تن با کاربری را روز دوشنبه ۲۴ بهمن در بورس کالا عرضه می‌کند.

در این طرح فروش کامیونت فورس ۶تن بدون کاربری با قیمت پایه ۸۹۳ میلیون تومان و فورس ۶تن دارای کابین خواب با قیمت پایه ۹۳۰ میلیون تومان و همینطور کامیونت فورس ۸.۵تن با کاربری با قیمت پایه ۹۸۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.
بهمن دیزل این محصولات را برای دو سال یا ۲۰۰هزار کیلومتر پیمایش (هرکدام زودتر اتفاق بیافتد) گارانتی کرده است. به همین ترتیب این کشنده دارای سرویس دوره‌ای رایگان تا ۵۰هزار کیلومتر یا ۱۲ ماهه است.

فورس ۶تن
کامیون فورس ۶ تن کابین خوابدار، خودرویی به راحتی سواری و با کاربری حمل بار است که به یک پیشرانه ۳۷۶۰ سی سی توربو شارژ با استاندارد آلایندگی یورو۵ مجهز است. از جمله امکانات رفاهی این کامیون یک تخت خواب و امکان تبدیل صندلی های جلو به فضای خواب سرنشین دوم است.

فورس.۸.۵تن
کامیون فورس ۸/۵ تن، با یک موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ با آرایش خطی به ظرفیت ۳۷۶۰ سی سی توربو شارژر است که امکان نصب انواع مختلفی از کاربری را دارد. دسترسی برای تنظیم کروز کنترل و ارتباط با مولتی مدیا بر روی غربیلک فرمان، داشتن یک تخت خواب و امکان تبدیل صندلی‌های جلو به فضای خواب سرنشین دوم از دیگر امکانات این خودرو به شمار می آید.

لینک کوتاه :
کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای گروه بهمن محفوظ می باشد