بهمن نیوز

کد خبر: ۱۰۱۶ تاریخ انتشار : ۲۳-۱۱-۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ چاپ چاپ

ریسپکت به بورس کالا می‌رود

بهمن موتور، سواری ریسپکت را در بورس کالا می‌‎فروشد. ریسپکت ۲۵ بهمن با قیمت پایه ۶۴۳ میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود.

در این طرح ریسپکت در رنگ‌های سفید و مشکی خواهد بود. پیش پرداخت این روش فروش، ۱۰۰ درصد قیمت پایه و هزینه‌های جانبی آن مانند مالیات بر ارزش افزوده بر اساس قیمت نهایی فروش محاسبه می‌شود و قیمت نهایی در بورس کالا بدون احتساب هزینه مالیات، عوارض و شماره گذاری، بیمه، خدمات پست و نظایر آن است.
خریداران برای انجام این معامله باید دارای کد بورسی داشته باشند که دریافت کد بورسی منوط به انجام مراحل قانونی آن در سامانه سجام و کارگزاری‌های مجاز است.

ریسپکت، خودروی سواری (سدان) جدید پنج نفره بهمن موتور به یک پیشرانه ۱/۵ لیتری که قدرتی معادل ۱۵۴ اسب بخار تولید می‌کند مجهز است، این خودرو برای انتقال نیروی گشتاور۲۳۰ نیوتن متری به چرخ‌ها یک گیربکس ۹ سرعته تیپ ترونیک را به کار می‌گیرد، بنابراین با توجه به وزن کم این خودرو در قیاس با میزان نیروی محرکه موتور، سرعتی معادل۰ ۱۹ کیلومتر بر ساعت را تجربه کنید. با توجه به توزیع ۶ Airbag در ۱۰ نقطه مختلف کابین سطح ایمنی مطلوبی دارد. ریسپکت با در اختیار داشتن ۴ دوربین Wide و Highresolution تصاویر پانارومای فوق العاده با کیفیتی از محیط اطراف خودرو را در اختیار شما می گذارد که از این لحاظ نسبت به سایر خودروهای تولید داخل متمایز شده است.

لینک کوتاه :
کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای گروه بهمن محفوظ می باشد